021.9970 – număr de telefon de urgență, dedicat cetățenilor din Sectorul 6

0
82

Cetățenii Sectorului 6 pot apela, în continuare, numărul de telefon 021.9970, Call-Center pus la dispoziție de Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 încă de la începutul pandemiei, cu program de luni până duminică, între orele 08:00 – 20:00.

La acest număr de telefon, cetățenii din comunitate pot apela pentru consiliere socială, informații privind serviciile de asistență socială, transmiterea solicitărilor către departamentele competente sau alte instituții, în funcție de fiecare problemă în parte.

Până în prezent, peste 5.600 de persoane au apelat 021.9970 pentru a solicita informații sau ajutor în depășirea dificultăților specifice stării de pandemie. În ultimele 8 luni, cele mai multe apeluri au cuprins întrebări despre alocații, indemnizația pentru creșterea copilului și stimulentul de inserție pentru mămici, urmate de solicitări privind facilitățile persoanelor cu dizabilități și asistență pentru persoanele vârstnice din comunitate.

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 continuă să faciliteze procurarea de alimente de bază și medicamente pentru vârstnicii care nu se pot deplasa și au nevoie de ajutor, în contextul în care tot mai multe apeluri aparțin seniorilor rămași fără sprijin, după ce copiii sau nepoții s-au îmbolnăvit și sunt obligați să stea în izolare.

De asemenea, cetățenii pot apela 021.9970 atunci când doresc facilitarea accesului rapid și în siguranță la servicii sociale, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 promovând folosirea instrumentelor de comunicare la distanță în această perioadă critică, în care beneficiarii noștri sunt printre categoriile cele mai vulnerabile în fața virusului SARS-COV-2.

Pe lângă Call-Center disponibil zilnic, între 08:00 – 20:00, cetățenii se pot informa și pot primi consultanță folosind site-ul www.asistentasociala6.ro, emailurile și telefoanele directe către fiecare departament, precum și rețelele de socializare, acolo unde sunt postate periodic informații privind activitatea instituției.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.