125 de expozanţi la ediţia virtuală a Târgului de Turism al României

Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, organizează în perioada 18 – 21 februarie Târgul de Turism al României – ediţia virtuală, pe platformă fiind înscrişi 125 de participanţi.

Expozanţii, din România, Bulgaria, Grecia, Muntenegru, Tunisia, au pregătit o largă paletă de oferte pentru pasionaţii de călătorie, cu preţuri avantajoase, vacanţe personalizate şi recomandări pentru călătorii în siguranţă. Toate acestea pot fi accesate din 18 februarie, ora 10:00, în platforma virtuală (www.targuldeturism.ro), precizează organizatorii.

Cele mai frumoase zone turistice din România sunt promovate la #TTRVirtual2021: Buzău, Hunedoara, Maramureș, Covasna, Călimănești, Bistrița – Năsăud, Craiova, Botoșani, Dâmbovița, Dolj, Harghita, Mureș, Tulcea, Timiș, Timișoara, Târgoviște, Techirghiol, Zalău, Zlatna, Vocea Buzăului, Băile Herculane, Suceava.

Pentru cei care își doresc o vacanță de Paște și 1 Mai pe meleaguri românești, expozanții au pregătit pachete cu discounturi între 10% – 30% și servicii de închiriere a mașinilor la prețuri reduse.

Nu lipsesc nici sejururile all inclusive sau de tipul demi-pensiune pe litoralul românesc, bulgăresc sau grecesc. Pentru vacanțele achiziționate pe perioada târgului, vizitatori pot beneficia de reduceri cuprinse între 10% și 30% la hoteluri 3*, 4* sau 5*.

De asemenea, la #TTRVirtual2021, vizitatorii vor găsi și oferte speciale pentru destinațiile exotice sigure: Maldive, Thailanda, Zanzibar, Dubai, Egipt, Tunisia.

„Solidaritatea și capacitatea de a ne adapta la noua realitate ne ajută să trecem mai ușor peste aceaste vremuri dificile din punct de vedere economic și social. Ne-am dorit să rămânem conectați cu vizitatorii, expozanții și partenerii noștri, iar cu ajutorul tehnologiei, perseverenței și profesionalismului am dezvoltat conceptul #TTRVirtual – un eveniment care redă experiența din pavilioanele Centrului Expozițional ROMEXPO în mediul online. Invit agențiile de turism, tour-operatorii, autoritățile care promovează cele mai frumoase locuri din România, organizatorii de circuite locale și internaționale, să se alăture cu încredere târgului nostru”, a declarat Ionel Gagu – Președinte Director General ROMEXPO.

Platforma virtuală, special creată pentru Târgul de Turism al României, cuprinde:

  • Homepage – pavilionul ROMEXPO,
  • Lobby – pavilionul B3,
  • Expo Area – pavilionul cu standuri virtuale personalizate care pot fi accesate cu un singur click de către vizitatori,
  • zona pentru Conferințe Live, Market Place și Business Meeting Point.

În cele patru zile de târg, companiile vor avea ocazia să cucerească turiștii cu mega oferte către cele mai frumoase și sigure destinații de vacanță și să-și promoveze serviciile turistice, să interacționeze prin chat sau video call cu potențialii clienți sau parteneri, să crească vizibilitatea brandului în mediul online și implicit vânzările.

Accesul este gratuit și se face pe baza înregistrării înainte de începerea târgului, standurile virtuale vor fi vizitate din confortul casei, iar ofertele speciale pot fi găsite rapid datorită sistemului inteligent de filtre de căutare.

Firmele interesate pot găsi informații utile despre soluțiile și pachetele de participare pe www.targuldeturism.ro, butonul interactiv SECȚIUNE EXPOZANȚI, iar vizitatorii se pot înregistra AICI pentru acces în platforma virtuală.

Programul de vizitare a #TTRVirtual este între 18 – 21 februarie 2021, orele 10:00 – 18:00.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati