Compania Blue Air a anunţat că introduce de vineri, în orarul de zbor, două destinaţii interne noi din Bucureşti căre Timişoara şi Oradea şi suplimentează zborurile către şi dinspre Cluj. 

Pentru a veni în întâmpinarea cererii pasagerilor săi şi a agenţiilor de turism româneşti de a avea conexiuni rapide şi confortabile între regiunile cheie din România, şi în condiţiile unor incertitudini din ce în ce mai mari date de înmulţirea cazurilor de COVID-19 şi de continuarea stării de alertă şi a restricţiilor impuse de diferite state europene, Blue Air anunţă că reia cursele din Bucureşti către Oradea şi Timişoara şi suplimentează zborurile către toate destinaţiile din România. Excepţie face aeroportul din Bacău, care intră în lucrări de renovare a pistei începând cu data de 15 august; în perioada în care Aeroportul Bacău va fi închis, pasagerii vor fi transferaţi la Suceava.

Pentru a marca această decizie de repoziţionare strategică a companiei spre a servi cu prioritate nevoile pasagerilor din România şi ale turismului şi mediului antreprenorial românesc, Blue Air demarează în weekend-ul 17-19 iulie campania „Zboară în ţară”, în cadrul căreia pasagerii pot achiziţiona bilete pentru toate rutele interne cu preţuri începând de la 9.99 euro. Campania este valabilă pentru zborurile cu date de călătorie cuprinse între 7 august 2020 şi 27 martie 2021.

Astfel, atât în cadrul orarului de Vara 2020, cât şi cel de iarnă 2021, Blue Air va opera următoarele rute interne în România:

–       Bucureşti – Timişoara: 10 zboruri /săptămâna (ruta nouă)

–       Bucureşti – Oradea: 4 zboruri /săptămâna (ruta nouă)

–       Bucureşti – Cluj: 5 zboruri /săptămâna (2 zboruri noi)

–       Bucureşti – Iaşi: 4 zboruri /săptămâna

„La Blue Air, suntem bucuroşi că, în condiţii dificile pentru întreaga economie, putem susţine şi noi obiectivul de reconectare a României, punând la dispoziţia antreprenorilor şi a agenţiilor de turism  rutele necesare pentru a-şi putea gestiona eficient activitatea în aceste condiţii. Orice perioadă de criză aduce şi oportunităţi, iar noi, la Blue Air, suntem hotărâţi să le fructificăm pentru a crea un produs şi mai atractiv pentru pasagerii noştri. La fel ca Amsterdam, care este o destinaţie pe care ne-o dorim de mult, sunt sigură că Oradea şi Timişoara vor fi destinaţii apreciate în mod deosebit de către pasagerii noştri din segmentul corporate-antreprenorial, pe care suntem hotărâţi să îl adresăm cu prioritate prin strategia noastră de re-poziţionare comercială post-COVID.” – spune Oana Petrescu, CEO al Blue Air.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati