Danone România, PENNY și TetraPak desfășoară cea de-a doua ediție a campaniei „3 ambalaje ai reciclat și pe loc ești premiat”, în cadrul căreia consumatorii pot colecta orice ambalaj care conține marca TetraPak, în 30 de unități PENNY din București și Ilfov.
Campania reprezintă un nou demers de sustenabilitate, prin care Danone România, PENNY și TetraPak își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător, se precizează într-un comunicat de presă.
Până la finalul acestui an, consumatorii pot aduce ambalaje ale produselor care conțin marca TetraPak, în cadrul punctelor de colectare special amenajate la intrarea în magazinele PENNY participante.
Pentru fiecare 3 ambalaje returnate, clienții vor primi un voucher
Campania are și un mecanism promoțional, astfel că, pentru fiecare 3 ambalaje returnate, clienții vor primi un voucher în baza căruia vor beneficia de un produs Activia de băut natur 320g, la cumpărături în magazinele PENNY.
Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca TetraPak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse.
Ambalajele produselor returnate de clienți trebuie golite de conținut, clătite și presate, în prealabil, urmând a fi preluate din magazinele PENNY de către societatea Vrancart, pentru reciclare.