Primăria Sectorului 3, prima administrație locală din Capitală care își digitalizează serviciile sociale

Scopul acestui proiect este reducerea timpului pentru depunerea și eliberarea documentelor, dar și eliminarea drumurilor pe care trebuia să le facă beneficiarii serviciilor DGASPC Sector 3 pentru a depune și obține acte sau informații. De asemenea, cetățenii ce vor alege această opțiune de depunere și comunicare în relația cu instituția vor avea în permanență informații despre stadiul în care se află dosarul sau lucrarea lor.

Astfel, la dispoziția cetățenilor se află ecosistemul digital ConectX prin intermediul căruia cetățenii pot depune online documentele necesare dobândirii beneficiilor și serviciilor sociale sau obținerii informațiilor de care au nevoie din cadrul Direcției Generala de Asistenta Sociala si Protecția Copilului Sector 3.

Pentru acest demers este necesară crearea unui cont în platforma ConectX accesând din browser linkul conectx.net – secțiunea „Înregistrare”. Sistemul poate fi accesat de pe orice dispozitiv electronic (telefon, tableta, laptop, PC etc.) .

Rămân valabile și serviciile offline

Cu toate acestea, sunt prevăzute proceduri simplificate și în cazul celor care doresc să se prezinte la ghișee, astfel că timpul de așteptare pentru înregistrarea dosarelor este mult redus.

Persoanele care au depus solicitări la registratura fizică începând cu data de 17.01.2023 vor putea regăsi lucrarea în sistem în momentul autentificării în contul personal ConectX.

            De asemenea, recomandăm și persoanelor juridice (ONG-uri, SRL-uri etc.) care lucrează sau interacționează cu DGASPC Sector 3 să urmeze aceeași procedură.

Pentru informații suplimentare, în perioada implementării procedurilor digitale la DGASPC Sector 3, vă stăm la dispoziție la numărul de tel. 0372.126.100 și la adresa de email office@dgaspc3.ro .

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati