Directorul Poștei Române: Beneficiarul unui card de energie poate suna la call center pentru a chema poștașul acasă să-i încaseze factura

Poșta Română a cumpărat cele 7.000 de terminale mobile pentru angajații care vor încasa facturi cu cardurile de energie din 20 februarie.

  • „Ne așteptăm să le folosească la capacitate maximă”, spune la podcastul Digi Context directorul Poștei Române, Valentin Ștefan.

Întrebat dacă angajații poștei au învățat să folosească aceste aparate, directorul Poștei spune că ”este un alt test pe care o să-l aflăm săptămâna viitoare. În principiu nu ne facem griji, pentru că utilizarea unui PDA nu necesită o pregătire mai mare decât cunoștințele necesare pentru folosirea unui telefon mobil modern. Așa că nu cred că va fi o problemă mai ales că utilizarea lui necesită doar folosirea unei aplicații în primă fază”.

Valentin Ștefan nu crede că toți poștașii vor folosi aceste aparate pentru încasarea facturilor.

”De asta am cumpărat doar 7.000 de PDA-uri, când noi avem 10.000 de poștași. Vrem doar să ne asigurăm că există o acoperire rezonabilă pentru clienții noștri să poată să-și plătească facturile comod”, precizează Valentin Ștefan la podcastul Digi Context.

Directorul Poștei Române spune că majoritatea beneficiarilor acestor carduri sunt pensionari care știu și zilele în care poștașii vin la ei acasă.

În cazul în care o persoană nu știe ziua în care poștașul se află în zona sa, atunci poate suna la call-centerul Poștei Române la numărul 031.9966. La acest număr poate solicita ca un poștaș să vină la adresa sa pentru a-i încasa factura.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati