Două din trei femei au plasat cel puţin o comandă online în ultimul an

Două din trei femei au plasat cel puţin o comandă online în ultimul an, iar ponderea româncelor e-shopper (66,1%) o întrece uşor pe cea a bărbaţilor (65,9%) care aleg comerţul electronic, conform datelor statistice citate de Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO).

„Potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică, 2 din 3 femei au plasat cel puţin o comandă online în ultimul an, iar ponderea româncelor (66,1%) e-shopper o întrece uşor pe cea a bărbaţilor (65,9%) care aleg comerţul electronic. În plus, femeile comandă mai des online decât bărbaţii, procentul celor care au făcut acest lucru în ultimele 3 luni de la momentul desfăşurării anchetei INS fiind de 48,3%, în comparaţie cu persoanele de sex masculin, în cazul cărora procentul este de 44,1%”, se arată într-un comunicat al ARMO, notează Agerpres.

În materie de cadouri, tot statistica arată că, în cazul femeilor din România, cele mai căutate produse online de către acestea sunt hainele, încălţămintea şi accesoriile, urmate îndeaproape de produsele cosmetice şi de relaxare.

  • Datele INS arată, pe de altă parte, că 6 din 10 persoane care au comandat online cărţi în 2022, în România, au fost femei, rezultând că o carte bună poate fi întotdeauna o idee inspirată de cadou.

62% dintre doamne şi domnişoare preferă ca produsele comandate să le fie livrate în maximum 1-2 zile

„Dacă în privinţa categoriilor de cadouri pe care să le aibă în vedere sperăm că domnii s-au lămurit, un alt aspect la care ar trebui să fie atenţi este termenul de livrare. Potrivit sondajelor, 62% dintre doamne şi domnişoare preferă ca produsele comandate să le fie livrate în maximum 1-2 zile. Oricum, un cadou ajuns prea târziu, nu mai are acelaşi impact. Din fericire, ecosistemul de comerţ electronic din România a beneficiat de investiţii de sute de milioane de euro în infrastructură în ultimii ani, astfel încât livrările de pe o zi pe alta nu mai reprezintă ceva neobişnuit. Totodată, nici domnii nu mai pot invoca lipsa timpului pentru a scuza faptul că nu au cumpărat un cadou doamnelor din viaţa lor – comenzile online pot fi plasate oricând, de oriunde, fără să pierzi timpul prin trafic sau la cozi, prin magazine”, a declarat Cristian Pelivan, director executiv al ARMO.

Lansată în 2010, Asociaţia Română a Magazinelor Online reprezintă magazinele online din România şi susţine interesele membrilor săi. ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online şi un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod de Bune Practici. ARMO este membră a Ecommerce Europe, singura voce a sectorului de comerţ electronic european, ce reprezintă peste 150.000 de companii prin intermediul asociaţiilor naţionale.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati