Carrefour a renunțat la 24% din spațiul de birouri din sediul central din București

Carrefour a renunțat la 24% din spațiul de birouri din sediul central din clădirea Green Court din București, deținută de Globalworth, cel mai mare proprietar de birouri din România. Angajații lucrează în sistem hibrid și vin trei zile pe săptămână la birou, potrivit econimica.net.

Carrefour și-a micșorat suprafața de birouri închiriată în Green Court

Dacă în 2015 retailerul a închiriat aproape 7.000 de mp, contractul de închiriere a fost prelungit anul trecut, însă pentru o suprafață mai mică, de 5.300 de mp. E o tendință care s-a evidențiat în piața imobiliară în ultimul an, pe fondul pandemiei, când angajații au stat mai mult acasă decât la birou.

Pandemia a modificat preferințele de lucru ale angajaților din întreaga lume, iar companiile au fost nevoite să schimbe sistemul și să fie mai flexibile. În majoritatea dintre cazuri, angajații lucrează în sistem hibrid. La fel și angajații Carrefour în România. Mai puțin timp la birou a însemnat reducerea suprafeței pe care compania a închiriat-o.

„Carrefour a implementat un mod de lucru hibrid pentru angajații de la sediu, cu trei zile pe săptămână de la birou sau din orice hub, oferind acestora posibilitatea de a-și alege locul de unde să-și desfășoare activitatea. Decizia a fost luată în urma unor serii de workshop-uri și feedback-uri de la angajați pentru a fi identificate soluții locale potrivite  atât pentru oameni, cât și pentru business, atât la nivelul local al organizației, cât și de grup.

În contextul în care prezența la birou nu mai este de 100%, s-a decis reducerea suprafeței birourilor și  a fost implementat conceptul de smart office prin care angajații Carrefour își pot rezerva biroul de la care să își desfășoare activitatea. Încă de la sfarsitul anului trecut, au fost făcute investiții pentru modernizarea spațiului de birouri, dar și pentru a crea mai multe săli de întâlnire. Totodată s-a digitalizat spațiul de lucru. De la echipamente la platforme precum Check-In, Workplace (comunicare internă), SWOW (ghid interactiv pentru angajați) până la aplicații din suita Google și la webinarii”, a declarat pentru economica.net Alina Gamauf, Director Resurse Umane, Corporate Affairs & CSR Carrefour România.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati