Sector 3: Documentele de autorizare comercială se vor depune exclusiv online

Primăria Sectorului 3 îi informează pe cetățeni că începând cu data de 18 aprilie obținerea autorizațiilor, acordurilor și avizelor de funcționare comercială, acte emise de Direcția Generală de Poliție Locală, se va putea face doar online.

Astfel, cetățenii trebuie să acceseze pe site-ul Primăriei Sectorului 3 link-ul Acte Necesare, să aleagă categoria de documente dorită și să urmeze pașii descriși în fiecare procedură.

Direcția Generală de Poliție Locală primește documente și emite on-line următoarele acte:

– emiterea autorizației de funcționare comercială alimentaţie publică – cod CAEN 5630, 5610 (bar/restaurant);

– prelungirea autorizației de funcționare comercială – alimentație publică cod CAEN 5630, 5610 (bar/restaurant);

– emiterea acordului de funcţionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare/nealimentare/servicii de piaţă;

– emitere / prelungire acord de funcţionare comercială pentru activitate comercială (pieţe / bazare);

– emiterea avizului de funcţionare comercială terase sezoniere – amenajate în centrul istoric (cod caen 5630, 5610);

– emitere / prelungire aviz de funcţionare pentru activitate comercială – difuzare presă pe domeniul public;

– emiterea/prelungirea avizului de funcţionare comercială flori naturale pe domeniul public;

– emiterea/prelungirea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială la tarabă/spatiu în pieţe/bazare;

– prelungirea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială – spălătorii / vulcanizări / service auto / comerţ cu piese auto;

– cerere pentru emiterea/ prelungirea avizului de funcţionare pe domeniul public (amplasament stradal) (altele decât difuzarea presei şi comercializarea florilor naturale);

– acord de functionare spălătorii, vulcanizare, service auto, comerț cu piese auto;

– cerere de prelungire a acordului de funcționare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare /nealimentare/ servicii de piaţă;

– cerere pentru emiterea avizului de funcționare pentru terase sezoniere;

– cerere pentru emiterea avizului de funcționare (temporar) privind comercializarea obiectelor specific sărbătorilor de iarnă/primăvară.

Depunerea on-line a documentelor pentru obținerea autorizațiilor, acordurilor și avizelor de funcționare comercială face parte dintr-un amplu proces de digitalizare a Primăriei Sectorului 3. Reaminitim că Primăria Sectorului 3 este prima administrație locală de sector din București care a pus la dispoziția cetățenilor servicii electronice.

 

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati