Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică – 50 de posturi disponibile la concurs

Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) organizează o serie de concursuri pentru ocuparea a 50 de posturi, pe o perioadă nedeterminată, în cadrul a patru Direcţii Generale.

Potrivit unui comunicat de presă, pentru Direcţia Generală Parteneriate Instituţionale există 12 posturi disponibile, la Direcţia Generală Strategie – un număr de trei locuri vacante, la Direcţia Generală Operaţiuni Tehnice – 32 de posturi, şi la Direcţia Generală Internă – Serviciul Achiziţii, trei posturi.

Documentele necesare înscrierii la concurs sunt:

  • Formular de înscriere disponibil pe site-ul DNSC;
  • Curriculum vitae, model comun european;
  • Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică (originalele vor fi necesare pentru certificare);
  • Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • Certificat de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar, sau o declaraţie pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  • Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult şase luni anterior derulării concursului.

DNSC precizează că, pentru persoanele cu dizabilităţi care se vor prezenta la concurs, se vor asigura condiţiile necesare după caz, conform legislaţiei în vigoare.

Documentele necesare pentru dosarul de înscriere pot fi depuse în format electronic, la adresa de email HR@dnsc.ro sau în format letric, prin transmiterea la sediul DNSC.

Specificaţii despre salariul de bază, precum şi fişele de post aferente funcţiilor scoase la concurs, se regăsesc în secţiunea „Carieră”, de pe site-ul Directoratului.

Relații suplimentare pot fi obținute la telefon 0742 999 645 sau pe email la HR@dnsc.ro

 

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati