Primark, unul dintre cei mai așteptați retaileri pe piața din România, va deschide pe 20 iunie al doilea magazin din România, în AFI Cotroceni.
Bucureștenii au stat la coadă să intre în primul magazin Primark din România, deschis în decembrie anul trecut. După doar șase luni, retailerul deschide al doilea magazin din țară. Iată cum arată acesta!
Magazinul Primark din cadrul AFI Cotroceni are o suprafață închiriabilă de 3.200 de mp, mai mică decât cea din ParkLake, iar investiția este similară cu cea din primul magazin. Cu toate acestea, pentru că locația din AFI se întinde pe un singur etaj, magazinul pare mai aerisit și mai ordonat.
În noul magazin lucrează 250 de oameni. Momentan compania nu mai caută angajați full time, însă pe perioada sărbătorilor e posibil să ofere job-uri part time pentru cei interesați, ca să acopere necesarul de forță de muncă.
În ceea ce privește selecția produselor, clienții vor putea găsi în mare parte aceleași articole în AFI Cotroceni ca în ParkLake, la aceleași prețuri.
Maciej Podwojski, director Europa Centrală şi de Est, a declarat că retailerul a înghețat prețurile la produsele pentru copii și spune că nu mai are în plan să crească prețurile produselor pentru acest sezon.
Ce cumpără bucureștenii
Podwojski mai spune că în această perioadă cele mai vândute articole sunt cele pentru bagaje și costume de baie, semn că oamenii au început să călătorească. De asemenea, departamentul de beauty și cosmetică a luat avânt, datorită produselor coreene.
Articolele preferate de români variază în funcție de sezonul curent. De exemplu, pentru sezonul de iarnă printre cele mai bine vândute produse erau puloverele și gecile.
De asemenea, colecțiile în colaborare cu Disney, Marvel, Warner Bros sau NBA se numără printre favoritele cumpărătorilor.
Potrivit reprezentantului Primark, vânzările au depășit așteptările oficialilor în cele șase luni care au trecut de la deschiderea primului magazin în ParkLake, în decembrie.
Noutăți pentru piața din România
De anul acesta va fi disponibil în România un nou website, care va avea mai multe produse afișate, fotografiate din mai multe unghiuri, iar cumpărătorii vor putea vedea dacă anumite mărimi sunt sau nu disponibile în magazine.
De asemenea, potrivit sursei citate, compania va deschide anul acesta două noi magazine în Polonia care vor avea case self, un serviciu care urmează să fie implementat și în alte țări.
Săptămâna aceasta este una importantă pentru companie, care deschide patru magazine în Europa, printre care și pe cel din București.