Noul magazin face parte din conceptul de supermarket de mare suprafață dezvoltat de Auchan în ultimii ani, are o suprafață de vânzare de 1.600 mp cu peste 11.000 de produse alimentare și nealimentare și peste 50 de angajați.
Adresat în egală măsură angajaților care lucrează în cele două clădiri de birouri, precum și rezidenților din zona Tineretului, supermarketul Auchan U Center are o zonă de Băcănie, zonă cu produse BIO, fără gluten, fără sare, dar și alimente pentru sportivi, carmangerie, pescărie, brutărie, pet zone și o zonă de luat masa în magazin.
„Formatul de supermarket de mari dimensiuni este unul special gândit și adaptat la comunitatea locală din care face parte. Auchan U Center este un supermarket complex din punct de vedere al sortimentației și care continuă misiunea noastră de a oferi consumatorilor produse sănătoase, preparate tradiționale, produse românești și o gamă amplă de articole esențiale pentru acasă sau la birou, totul la prețuri mici zi de zi.
În egală măsură, politica noastră de sustenabilitate este puternic integrată și în noul magazin, clienții având posibilitatea de a se implica activ în multiple acțiuni de reciclare și protejare a mediului înconjurător”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.
Noul supermarket este dotat cu vitrine frigorifice cu un consum redus de energie, iluminat Led și etichete electronice.
De asemenea, clienții au posibilitatea de a contribui activ la eforturile de protejare a mediului înconjurător prin colectarea uleiului alimentar uzat, precum și prin reciclarea ambalajelor de băuturi de tip PET, din aluminiu sau sticlă. Tot aici, este prezentă și zona Zero Risipă de unde consumatorii pot alege alimente cu termen de valabilitate scurt, dar care sunt în perfectă stare de consum conform legislației.
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și 392 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care peste 380 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro.