Sezamo a împlinit un an de la lansare și sărbătorește cu premii în valoare de 45.000 de lei / 40% dintre clienți folosesc serviciul Premium

Supermarketul online Sezamo a împlinit un an de la lansare și își răsplătește clienții pentru fidelitate printr-un concurs cu premii.

Misiunea Sezamo rămâne, în continuare, aceea de a ajuta clienții să ducă vieți mai fericite, având hrană de calitate superioară, în timp ce economisesc timp și bani, a fost mesajul transmis de reprezentanții companiei într-o conferință de presă.

După un an de activitate pe piața din România, Sezamo a extins considerabil portofoliul său de produse, oferind un sortiment de peste 14.000 de articole, cu o creștere semnificativă de 5.000 de produse față de momentul lansării.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

În plus, în fiecare lună, li se alătură ca parteneri aproximativ douăzeci de furnizori noi, ceea ce consolidează diversitatea și disponibilitatea produselor din portofoliu.

40% dintre clienți folosesc serviciul Premium

De asemenea, numărul clienților Sezamo crește, cu aproximativ 1.000 de clienți noi, în fiecare săptămână. Este de menționat faptul că aproape 40% dintre clienții Sezamo folosesc serviciul Premium.

În România, Sezamo comercializează 7 branduri proprii: produse lactate Miil, mezeluri Dacello, carne premium Sutcha, produse tip băcănie Kitchin, hârtie Moddia, cafea Ubomi și semințe și băuturi bazate pe plante Yutto.

Gabriel Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo, a subliniat angajamentul companiei de a oferi clienților acces la hrană sănătoasă, în special de la producătorii locali, produse ecologice – la prețul produselor de masă din supermarket -, dar și branduri proprii de calitate, la prețuri avantajoase.

„Sezamo a venit pe piața din România cu o misiune clară: să schimbe atât felul în care oamenii fac cumpărături, cât și pe cel în care consumă alimente. Pe lângă timp liber câștigat și bani economisiți, clienții noștri mănâncă mai bine, au acces la produse de calitate superioară de la producători de top și au siguranța că datorită flotei noastre exclusiv electrice, își aduc contribuția la reducerea amprentei de carbon.” a declarat Gabriel Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.

În plus, o singură mașină duce până la 11 comenzi, ceea ce înseamnă 10 mașini mai puțin în trafic.

Sezamo livrează cu o flotă proprie de mașini electrice (având și stații proprii de încărcare la depozitul din Ștefăneștii de Jos), utilizează pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confecționate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului înconjurător, și oferă programul „Save the Food”, cu ajutorul căruia clienții pot contribui la stoparea risipei alimentare prin achiziționarea de alimente aflate în ultimele zile de valabilitate, la un preț redus.

1 an de Sezamo. Premii în valoare de 45.000 de lei

Pentru a se înscrie la concurs, clienții trebuie să cumpere de minimum nouă ori de la Sezamo, până la data de 21 decembrie 2023. Intermediar au loc 3 tombole, o dată la fiecare trei săptămâni.

Pentru a participa, clienții trebuie să achiziționeze cumpărăturile de la Sezamo cel puțin o dată pe săptămână. Câștigătorul marelui premiu, cumpărături la Sezamo timp de un an, în valoare de 30.000 de lei, va fi anunțat pe 22 decembrie 2023. Regulamentul este disponibil aici.

Campania aniversară le oferă clienților posibilitatea de a testa unele dintre cele mai bune produse din ofertă prin comercializarea acestora, în perioada aniversară, la 1 leu per bucată, precum delicioșii mici de la Carmangeria Ozana, apă plată Borsec sau chiar ciabatta, dar și reduceri de până la 70%.

În plus, clienții pot câștiga și premii oferite de către furnizorii supermarketului cu ocazia aniversării, astfel încât în fiecare zi vor avea o sărbătoare a gusturilor.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati