Sector 2: Documentele pentru ”Rabla Local” se pot depune până pe 15 noiembrie

Primăria Sectorului 2 a emis o notificare cu privire la prelungirea termenului de depunere a documentelor pentru programul „Rabla Local” până la data de 15 noiembrie 2023.

„Astfel, cei care s-au înscris deja pe site-ul Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM), şi care figurează cu maşina pe lista celor 1.078 de autovehicule uzate înscrise în Sectorul 2, mai au la dispoziţie două săptămâni în plus pentru a-şi depune dosarul la Primăria Sectorului 2!”, a precizat Primăria Sectorului 2 pe pagina de Facebook.

Participanții la program primesc suma de 3.000 de lei în schimbul mașinii uzate.

Documentele pot fi înregistrate în format fizic la registratura PS2 de pe Strada Chiristigiilor nr. 11-13 sau trimise online la adresa de e-mail infopublice@ps2.ro.

„Programul Rabla Local este esenţial pentru eliberarea Sectorul 2 de maşinile abandonate. Aceste maşini uzate ocupă inutil spațiul public și locurile de parcare, iar în unele cazuri sunt adevărate focare de infecție”, a adăugat sursa citată.

Persoanele care își înregistrează mașinile vechi de peste 15 ani în program beneficiază de următoarele avantaje:

  1. Primesc o sumă de 3.000 de lei în schimbul rablei, pe care o pot utiliza după propria lor preferință, fără a fi obligați să achiziționeze o mașină nouă.
  2. Evită sancțiunile aplicate de Poliția Locală Sector 2. După încheierea perioadei de înregistrare în programul „Rabla Local,” Poliția Locală Sector 2 va pune în aplicare dispozițiile Legii nr. 421/2002, ceea ce înseamnă că vehiculele abandonate vor fi ridicate, iar proprietarii acestora vor fi sancționați cu amenzi în cuantum de la 1.000 la 2.000 de lei.

Primăria Sectorului 2 a asigurat în luna septembrie că alocă resursele financiare necesare pentru casarea a 3.000 de vehicule uzate și încurajează locuitorii din București să se înscrie fără ezitare în program, deoarece vor primi suma de bani menționată.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati