O singură ofertă depusă la licitaţia pentru modernizarea liniei CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu – Nord Frontieră

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că un singur operator economic a depus documentaţia în cadrul procedurii de achiziţie a serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări pentru Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: „Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana”, procedură care a avut termen limită de depunere a ofertelor vineri, 24 aprilie 2020, ora 15.00.

Garanţia de participare a ofertei depusă de PORR CONSTRUCT a fost verificată în data de 27.04.2020, iar în perioada următoare comisia de evaluare va analiza şi verifica etapizat documentaţia depusă, astfel:

– documentele DUAE
– propunerea tehnică
– propunerea financiară
– documentele-suport DUAE

Obiectivul general al investiţiei Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: „Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana”, prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare, între staţiile Vidra şi Comana (inclusiv staţia Comana), de la km 18+180 (capătul Y al staţiei Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al staţiei Comana) şi următoarele poduri de cale ferată:

– pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiştea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeş. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucureşti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.

– pod km 18+265 peste râul Sabar.Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.

– pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m

– pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Valoarea totală estimată a contractului este de 458.962.965,47 lei fără TVA, sursa de finanţare este asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020, iar termenul limită de evaluare este de 6 luni de la deschiderea ofertei.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati