Şantierul de pe lotul 3 al A0 Sud avansează în ritm de melc

Lucrările pe șantierul A0 Sud – Lot 3 avansează cu dificultate. Ritmul încă nu este pe un trend ascendent în toate zonele șantierului, potrivit secretarului de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, transmite Buletin de Bucuresti.

Lotul 3 al A0 Sud leagă DN6, în zona Bragadiru – Cornetu, până la A1, în zona localităților Ciorogârla – Dragomirești Vale, inclusiv nodul rutier dintre A0 și A1 și are o lungime de 18 km.

Stadiul lucrărilor este următorul:

La podul pe autostradă peste râul Ciorogârla:

  • a fost finalizată montarea grinzilor prefabricate;
  • se lucrează la antretoaze și la montarea predalelor prefabricate

La pasajul peste CF Bucureşti – Craiova:

  • continuă instalarea aparatelor de reazem;
  • în perioada următoare va fi livrat în șantier și tablierul metalic aferent.

La pasajul pe autostradă peste DJ601 (comuna Ciorogârla);

  • au fost montate aparatele de reazem;
  • se lucrează la antretoaze.

La pasajul peste autostradă pe DC126 (Clinceni):

  • continuă lucrările de armare a radierelor culeei C1 și culeei C2;
  • se decopertează terenul în vederea realizării armării și cofrării radierelor.

La pasajul peste autostradă pe DC125 (Țegheş) se lucrează la relocarea utilităților pentru finalizarea piloților.

La pasajul pe autostradă peste A1 București – Pitești:

  • nu a început montarea grinzilor metalice, deși acestea sunt asamblate la sol;
  • au început armarea și cofrarea predalelor.

De asemenea, sunt alte câteva lucrări in curs de realizare:

  • lucrări de umpluturi la corpul de drum cu material necoeziv pentru traseul autostrăzii;
  • a fost realizată fundația de balast între km 92+500 – km 92+700, km 97+300 – 97+400;
  • a fost așternut stratul de balast stabilizat cu ciment între km 91+900 – km 92+300, partea dreaptă;
  • continuă lucrările de realizare a șanțurilor și a drenului median;
  • continuă relocarea rețelelor de utilități pe amplasamentul șantierului – gaze, apă canal, rețele electrice de joasă tensiune și telecomunicații, dar încă nu au început relocarea rețelelor electrice de înaltă tensiune
  • sunt realizate 340 grinzi din beton armat din totalul de 560 și a început transportul acestora în șantier, în afara celor montate la podul peste râul Ciorogârla;
  • continuă în șantier producția de predale pentru structuri.

Secretarul de stat a mai precizat că încă este posibil ca acest lot să fie finalizat în acest an. Condiția este ca antreprenorul să își respecte angajamentele luate și să suplimenteze toate resursele alocate.

În luna ianuarie, autoritățile promiteau că Drumul Național 1, între Aeroportul Otopeni „Henri Coandă“ și Autostrada Bucureşti, va fi modernizat pe un profil de trei benzi pe sens. Practic, CNAIR va implementa separarea completă a traficului pe distanța dintre Aeroportul Otopeni și A0 şi va fi implementată o soluţie pentru efectuarea virajului la stânga pentru întoarcere după nodul A0 pe direcția Bucureşti-Ploieşti.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati