Poliția Locală Sector 2 adoptă noi tehnologii pentru eficientizarea activităților/ Incidentele sunt înregistrate şi procesate online

Începând cu 1 august, Poliția Locală Sector 2 utilizează o nouă aplicație online pentru a gestiona mai eficient incidentele și sesizările din sector.

Astfel, polițiștii din cadrul Direcției Circulație nu mai redactează manual notele de constatare, ci folosesc o aplicație instalată pe telefoanele de serviciu pentru a înregistra rapid încălcările regulilor de parcare.

  • ”Începând cu data de 1 august, poliţiştii locali din cadrul Direcţiei Circulaţie prelucrează online, cu ajutorul unei aplicaţii, incidentele şi sesizările de pe raza Sectorului 2. Spre exemplu, agenţii prezenţi în teren nu mai scriu de mână notele de constatare, acele note prin care proprietarul unei maşini este somat să declare identitatea şoferului care a parcat neregulamentar.”, transmite Primăria Sectorului 2, într-o postare pe Facebook.

Incidentele sunt înregistrate şi procesate online. Agenții din teren completează toate detaliile necesare, atașează fotografii, iar notele de constatare sunt emise automat cu ajutorul unei imprimante portabile.

  • Aceasta măsură simplifică gestionarea mașinilor parcate ilegal pe trecerile de pietoni, în stațiile de autobuz sau în apropierea unităților de învățământ, reducând timpul necesar sancționării și riscurile pentru siguranța rutieră.

Digitalizarea permite accesul rapid la informații, accelerând astfel aplicarea sancțiunilor și sporind eficiența activității polițiștilor locali.

  • ”Datorită digitalizării, timpul necesar înregistrării și procesării contravențiilor se reduce. Poliţiştii locali au acces mai rapid la informaţii şi îi pot sancţiona mai uşor pe cei care încalcă legea.”, conchide Primăria Sectorului 2.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati