eMAG a vândul de Black Friday prodsue în valoare de 896 milioane lei. Cele mai multe comenzi ca valoare, plasate în București

Gigantul comerțului online din România, eMAG, a făcut în ziua de Black Friday 2024 vânzări în valoare totală de 896 milioane de lei, în creștere cu 22% față de anul trecut, potrivit unui comunicat transmis StartupCafe.ro.

Ajuns la cea de-a 14-a ediție, evenimentul Black Friday la eMAG a avut loc vineri, 8 noiembrie, zi în care peste 647.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse, au anunțat reprezentanții eMAG sâmbătă.

Totodată, 13.200 de sellerii din marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari față de ediția de anul trecut.

„Black Friday este un moment foarte așteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienții se pregătesc din timp, își planifică cumpărăturile și aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziție. Implicarea activă a comercianților din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune prețuri din an și opțiunile flexibile de plată și livrare au răspuns nevoilor oamenilor și au menținut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Clienții Genius: Peste 38% dintre clienții care au comandat de Black Friday au avut un abonament Genius, cu livrare gratuită și alte oferte. Ei au pus în coș, în medie, 6,3 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, produse pentru casă, mobilă, produse cosmetice la hrană pentru animale.

Majoritatea preferă plata cu cardul: 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online,.

Plăți flexibile: aproape 24% dintre vânzări a fost achitate prin My Wallet sau prin multiplele soluții de creditare disponibile: plata în 4 sau 6 rate fără dobândă direct din contul eMAG sau în până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere.

Metoda preferată de livrare este la locker: aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localitățile în care serviciul este disponibil.

Achiziții speciale: Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopți de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar și 53 de tone de carne de porc și 2.300 de servicii de sănătate.

Top categorii de produse comandate

Produse cosmetice, suplimente și îngrijire personală: 615.000

Băuturi, băcănie, hrană pentru animale și curățenie: 706.000

Jucării și articole pentru copii: 399.000

Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 144.000

TV, audio-video, gaming și cărți: 98.000

Electrocasnice mici: 162.000

Fashion și sport: 113.000

Mobilă și casă: 210.000

Clienții care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din București, urmați de cei din Constanța, DoljBihor și Giurgiu.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati