Wolt, platformă de comerț local de origine finlandeză, în spatele căreia se află grupul american DoorDash, a anunțat marți finalizarea achiziției Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, de la retailerul online eMAG. Prin această achiziție, Wolt intră oficial pe piața locală, conform unui comunicat de presă, scrie economedia.ro.
„România este o piață mare și dinamică, iar Tazz a construit o platformă impresionantă, relații solide cu clienții și a acumulat un know-how profund al pieței locale. Suntem încântați să ne unim forțele, valorificându-ne reciproc punctele forte pentru a construi experiențe și mai bune pentru clienții, comercianții și curierii din România. Așteptăm cu nerăbdare să pornim împreună pe acest nou drum și să lansăm brandul Wolt în România, în cursul acestui an”, a declarat Miki Kuusi, CEO Wolt și Head of DoorDash International.
Câteva lucruri râmân însă neschimbate: selecția actuală de restaurante, supermarketuri și parteneri de retail va rămâne la fel, iar clienții Tazz se vor putea bucura în continuare de oferte și transport gratuit în condițiile programului eMAG Genius, în urma parteneriatului încheiat între Wolt și eMAG, a transmis compania.
De asemenea, Alin Șerban, CEO-ul Tazz își va păstra poziția de conducere.