Carrefour a finalizat remodelarea hipermarketului său din Băneasa. Care sunt noile concepte propuse

Carrefour anunță finalizarea procesului de modernizare a hipermarketului său din Băneasa, unul dintre cele mai mari și performante magazine ale rețelei.

Magazinul a trecut printr-o remodelare amplă a spațiului și a parcursului de cumpărare, menită să eficientizeze și să îmbunătățească experiența de cumpărături a clienților. Potrivit reprezentanților Carrefour, modernizarea recentă a hipermarketului a vizat optimizarea spațiului și simplificarea procesului de cumpărături. Noul layout aduce alei mai largi, care sporesc vizibilitatea produselor și fluidizează circulația.

Comunicarea vizuală este acum diferențiată pe fiecare raion, cu o signalistică clară pe categorii și subcategorii, pentru navigare mai ușoară.

Această organizare clară este completată de intrarea unui număr mai mare de ecrane digitale, ce contribuie la o experiență de cumpărături modernizată, dar și mai informată cu acces direct la ofertele momentului și noutățile de portofoliu.

Shop-in-shop: de la brutărie artizanală la produse din carne ultra-premium

Oferta de produse alimentare a fost reorganizată pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților și pentru a aduce un plus de prospețime și diversitate. Carrefour, alături de furnizori locali, a creat arii dedicate de shop in shop în zona de produse proaspete promovând concepte artizanale, produse de calitate superioară și interacțiuni directe cu producători români.

Printre noutăți se numără noul concept de măcelărie asistată, specializată în carne premium de vită și oaie, alături de furnizorul Meat Nova. Gama disponibilă include tăieturi speciale din carne premium precum Wagyu, Creekstone, Charolaise, Angus și miel românesc, dar și preparate precum kebab, burgeri, frigărui și pastrame. Produsele provin din surse verificate, iar clienții beneficiază de servicii personalizate, precum felierea la cerere și consultanță gastronomică. În total, Meat Nova oferă peste 36 de articole ultra-premium, dedicate cunoscătorilor și pasionaților de gastronomie.

De asemenea, de acum clienții au și posibilitatea de a cumpăra pâine și produse de panificație de la brutăria artizanală Brutangerie, direct din hipermarket. Brutăria produce peste 25 de sortimente de pâine cu maia sălbatică, patiserie și cofetărie.Rețetele sunt inspirate din tradiția românească, dar și din influențe italiene și franțuzești.

Odată cu deschiderea locației din Băneasa, Brutangerie intră și pe segmentul de gelato artizanal.

Totodată, clienții pot descoperi Atelierul Artesana, un spațiu dedicat în întregime lactatelor artizanale, creat pentru cei care apreciază produsele din lapte românesc minim procesat, cu rețete simple și gust natural.

Mai mult, Carrefour susține la nivel extins producătorii locali, prin parteneriate cu branduri consacrate precum Raitar, Zimbria, Vărăști, Hagiu și Sergiana. Totodată, magazinul oferă acces la o selecție remarcabilă de vinuri în cadrul programului Deschidem Vinul Românesc, unde clienții pot descoperi atât etichete apreciate precum Caii de la Letea-Geneza, Sole Fetească Regală sau Distinct Cabernet Sauvignon Aurelia Vișinescu, cât și vinuri de colecție, precum Budureasca Tămâioasă Românească sau Avincis Olt de Vie-Negru de Drăgășani.

Ca extra facilități pentru cumpărăturile proaspete, clienții au acces la feliator pâine și servicii de curățare pește.

În plus, în cadrul magazinului, a fost dezvoltat un concept integrat dedicat produselor BIO și celor din categoria de diete speciale, care include opțiuni pentru un stil de viață activ și echilibrat.

Pe segmentul produselor nealimentare, oferta de carte disponibilă în magazin se îmbogățește prin introducerea unor titluri noi de la Editura Arthur, în special destinate copiilor, completând selecția deja existentă de la Cărturești. Astfel, clienții au acces la o gamă extinsă de cărți pentru toate vârstele.

De asemenea, un punct principal în reprezintă raionul de produse cosmetice, o zonă extinsă, completată cu ecrane digitale. În ceea ce privește electrocasnicele, zona dedicată a fost reconfigurată în insule speciale pentru branduri, pentru o mai bună vizibilitate a acestora.

Cu scopul de a eficientiza cumpărăturile rapide, direct din culoarul galeriei comerciale, a fost amenajată o zonă Express, amplasată în zona de Relații Clienți. Astfel, clienții au acces direct la o selecție de băuturi și gustări rapide, atât marca națională cât și marcă proprie Carrefour.

Experiență de cumpărături integrată

Carrefour Băneasa pune la dispoziția clienților 38 de case de marcat, dintre care 26 sunt self check-out, 2 Scan&Pay și 10 clasice. Echipa formată din 305 angajați contribuie zilnic la o experiență personalizată și de calitate, sprijinită de o serie de servicii utile precum MoneyGram, plata facturilor, DHL și carduri cadou.

Magazinul oferă, de asemenea, o gamă variată de facilități practice, de la puncte de reciclare pentru ulei uzat și baterii, până la comenzi speciale, cititoare de preț, serviciu de xerox. În plus, hipermarketul integrează soluții omnichannel prin parteneriate cu Bringo, Glovo, Wolt, Bolt Food și Trendyol, ceea ce le oferă clienților mai multe soluții de cumpărături.

Deschis în aprilie 2006 și situat în Centrul Comercial Feeria, Șoseaua București-Ploiești 44A, magazinul rămâne un reper al retailului modern și cel mai modern exemplu de hipermarket, cu o suprafață de 8.622 mp și un portofoliu de peste 50.000 de produse.

Proiectul jurnalistic newsbucuresti.ro este un proiect susținut de AGI
- o asociație neguvernamentală, apolitică și non-profit.
Depinde și de tine să susții o presă independentă.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati