Mega Image și Profi vor funcționa ca o singură companie, dar numele vor rămâne neschimbate

Mega Image și Profi Rom Food își unesc forțele pentru a crește eficiența și sprijinul acordat comunității locale, păstrând în același timp identitatea distinctă a fiecărui brand, potrivit unui comunicat de presă comun.

Mega Image și Profi Rom Food, ambele membre ale Grupului Ahold Delhaize, vor funcționa sub forma unei entități juridice unice, începând cu 31 martie 2026, pentru a crea o organizație mai puternică și mai eficientă, păstrând separate mărcile locale atât de îndrăgite și operațiunile cu clienții, arată comunicatul.

“Această fuziune va ajuta cele două branduri să aducă beneficii concrete clienților, angajaților și comunităților locale, și totodată va îmbunătăți eficiența operațională, va sprijini furnizorii locali și va spori calitatea produselor oferite în întreaga Românie.

Această inițiativă strategică are scopul de a consolida coerența organizațională, de a stimula eficiența operațională, de a optimiza alocarea resurselor și de a oferi valoare adăugată clienților”, se mai arată în comunicat.

„Această fuziune reprezintă o oportunitate pentru ambele branduri de a rămâne conectate local cu clienții lor și, în același timp, de a aduce împreună echipele, expertiza și angajamentul comun față de comunitățile deservite. Prin unificarea punctelor noastre forte, putem oferi o valoare mai bună clienților noștri, putem sprijini mai eficient producătorii locali și putem consolida conexiunile în fiecare comunitate în care operăm”, a declarat Mircea MOGA, CEO Mega Image România.

Cele două entități se vor concentra suplimentar pe dezvoltarea unor parteneriate solide cu producătorii locali și vor rămâne dedicate construirii unor conexiuni puternice cu comunitățile, în linie cu valorile fundamentale ale grupului Ahold Delhaize.

„Această decizie ne permite să ne punem expertiza și capabilitățile unice în slujba unei organizații mai mari, structurate strategic. Deși vom face parte dintr-o structură unificată, știm că individualitatea și valorile fundamentale ale brandurilor Profi și Mega Image vor rămâne nealterate, iar eforturile noastre comune vor genera un impact mai mare și o valoare sporită pentru clienți și pentru toate părțile implicate,” a declarat Mihai Spulber, CEO Profi Rom Food.

Mega Image și Profi au împreună o rețea de 2.700 de magazine, cu 40.000 de angajați, deservind milioane de clienți în peste 800 de orașe și localități din România.

Proiectul jurnalistic newsbucuresti.ro este un proiect susținut de AGI
- o asociație neguvernamentală, apolitică și non-profit.
Depinde și de tine să susții o presă independentă.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati