2.604 de seniori bucureșteni au beneficiat până în prezent de decontarea sumei de 250 lei/net pentru achiziția unei perechi de ochelari de vedere.
”Lumina ochilor, cea mai importantă. Ochelari pentru vârsta a treia” este unul dintre proiectele permanente de succes, inițiate și de Primăria Capitalei și derulate prin #CSMB!
Proiectul continuă, nu sunt locuri limitate, iar condițiile de înscriere sunt următoarele:
- domiciliul sau reședința în Municipiul București de minimum 5 ani;
- beneficiarul este pensionat în condițiile legii și are nivelul pensiei cumulate mai mic decât salariul minim net pe economie (1346 lei);
- beneficiarul are cel puțin 50 de ani împliniți;
- ochelarii sunt achiziționați în baza unei recomandări de la medicul specialist.
Documentele pentru dosarele aferente proiectului se depun la Biroul de Relații cu Publicul situat pe Bd. 1 Mai nr.28 (cartier Drumul Taberei), sector 6, București.
Program: luni și miercuri, între orele 9:00 – 17:00
Mijloace de transport în comun: Troleibuze: 69, 90, 93 / Autobuze: 126 (Stația RATB ”Drumețul”)
Documentele se pot trimite și online; acestea trebuie scanate, scris pe ele ”Conform cu originalul” și ulterior trimise pe adresa de email: luminaochilor@cs-mb.ro.
Ce trebuie să conțină dosarul de înscriere
Dosarul trebuie să conțină următoarele documente:
- cerere tip disponibilă pe site www.cs-mb.ro sau la sediul Biroului de Relații Publice CSMB;
- copie conformă cu originalul a actului de identitate (C.I sau B.I.), valabil la data depunerii cererii;
- copie conformă cu originalul a recomandării medicului specialist din care să reiasă necesitatea ochelarilor pentru beneficiar;
- copie conformă cu originalul a facturii fiscale pe numele beneficiarului și a dovezii de plată (bon fiscal ștampilat sau chitanță) în baza cărora s-au achiziționat ochelarii de vedere, de la orice operator economic;
- copie conformă cu originalul a talonului de pensie din luna anterioară depunerii cererii;
- extras de cont emis de bancă din care să reiasă titularul contului și IBAN-ul, pe numele solicitantului.