Începând cu data de 7 decembrie 2020, elefant.ro va oferi clienților săi posibilitatea de a comanda produsele cu livrare prin oficiile Poștei Române, în urma unui recent parteneriat semnat între cele două companii.
Cei peste 2,5 milioane de clienți ai Elefant.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online din România, vor putea începând de luni, 7 decembrie, să comande produsele și cu livrare prin cele 628 de oficii poștale ale Poștei Române, în urma unui parteneriat recent semnat între cele două companii, scrie Hotnews.ro.
“Prin intermediul acestui parteneriat cu Poșta Română dorim să oferim tuturor clienților elefant.ro acces la opțiuni variate de livrare, indiferent unde se află. Am ascultat mereu vocea clienților și, în ultimul an, am investit o mare parte din eforturile noastre de dezvoltare către îmbunătățirea experienței acestora, de la primul click pe site până când intră în posesia produselor comandate”, a declarat Sergiu Chircă, CEO la elefant.ro.
De cealaltă parte, directorul Poștei spune că mutarea este parte a strategiei operatorului național poștal de a se apropia și mai mult de românii care comandă produse pe internet.
„Contractul cu elefant.ro este extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. Ne îndreptăm permanent către zona de clienţi netradiţională a Poştei Române, iar parteneriatul cu elefant.ro ne reconfirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poștale”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poştei Române.
elefant.ro, parteneriat și cu easybox
Recent, elefant.ro a semnat un parteneriat și cu easybox pentru utilizarea în procesul de livrare a celor peste 800 de pachetomate deținute de partenerul său la nivel național.
Prin cele două parteneriate, elefant.ro ajunge astfel la o rețea totală de peste 1500 de puncte de livrare, acoperind toate județele țării.
La nivel de logistică, elefant.ro deține un centru de fullfilment în apropierea Bucureștiului, a cărui suprafață a fost majorată cu 30% în cursul acestui an. În total, compania deține în prezent peste 8000 mp de spații logistice. Odată cu dezvoltarea centrului de fullfilment, a crescut și echipa alocată operațiunilor logistice depășind în acest moment o pondere de 30% la nivel de companie.