Primăria Sectorului 5 a obținut pentru prima dată certificarea sistemului de management al calității ISO 9001:2015 în cadrul proiectului „O primărie mai aproape de oameni la doar un click distanță” SIPOCA 661/SMIS 128825, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă.
Procedura de obținere a certificatului ISO 9001:2015 a fost demarată în timpul mandatului Primarului Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, anunță Primăria într-un comunicat de presă.
Prin această certificare se demonstrează angajamentul Primăriei Sectorului 5 de a respecta cerințele acceptate la nivel internațional, o garanție pentru desfășurarea eficientă și eficace a activității instituției.
Sistemul de management al instituției este funcțional și conform cu standardele internaționale în domeniu, astfel, atenția este îndreptată către nevoile cetățeanului, îmbunătățind permanent calitatea serviciilor oferite acestora.
Certificarea ISO 9001 reprezintă primul pas pentru o administrație publică modernă și competitivă.
Acest certificat simbolizează o confirmare a respectării de către o organizație a cerințelor standardului ISO 9001:2015. De fapt, certificarea ISO 9001 simbolizează o apreciere a calității actului managerial de către un evaluator extern, o apreciere a bunelor practici din organizație. Se atestă, prin procesul de certificare, orientarea organizației în direcția calității. Evaluarea se realizează urmărind cerințele cadru ale standardelor referitoare la managementul calității din familia ISO 9000.