Ikea a transmis clienților să nu mai folosească și să returneze anumite piese de veselă. Potrivit companiei, s-au primit mai multe sesizări privind spargerea produselor menționate.
Astfel, IKEA îndeamnă toți clienții care dețin farfurii, boluri și căni HEROISK sau TALRIKA să nu le mai folosească și să contacteze IKEA pentru rambursarea integrală a sumei plătite.
”Siguranța reprezintă o prioritate pentru IKEA și, de aceea, luăm măsuri de precauție și retragem de pe piață farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA, întrucât acestea se pot sparge și pot cauza arsuri daca au un conținut fierbinte.”, a transmis compania printr-un comunicat de presă.
Nu este necesară nicio dovadă a achiziției
Produsele HEROISK și TALRIKA pot fi returnate la orice magazin IKEA, iar clienților li se va restitui suma integrală plătită pe produs. Nu este necesară nicio dovadă a achiziției, cum ar fi bonul fiscal. Pentru mai multe informații, contactează IKEA la numărul de telefon 021-407.45.32.
IKEA își cere scuze pentru neplăcerile cauzate de această situație.