Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, a inaugurat joi al doilea outlet dezvoltat în Capitală, un proiect în valoare totală de 25 de milioane de euro.
”Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, a inaugurat joi cel mai nou centru outlet dezvoltat în Capitală, un proiect în valoare totală de 25 de milioane de euro. Construit în partea de est a oraşului, Fashion House Pallady este cel de-al doilea outlet deschis de către Fashion House Grup în Bucureşti”, a anuţat compania.
Au fost create peste 100 de noi locuri de muncă
Fashion House Outlet Pallady este primul centru outlet inaugurat în acest an în Europa continentală.
Proiectul de peste 12.000 metri pătraţi include 62 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante şi peste 300 de locuri de parcare pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit. Peste 100 de noi locuri de muncă au fost create prin deschiderea primei faze, următoarea etapă de dezvoltare, şi ultima, urmând să aibă loc în 2022, scrie news.ro.
Reduceri zilnice de până la 70%
Centrul oferă reduceri zilnice de până la 70% la branduri de fashion din lume, precum Puma, Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s, US Polo Assn, United Colors of Benetton sau Marco O’Polo.
”În contextul actual în care piaţa de retail la nivel global se confruntă cu dificultăţi economice, deschiderea noului outlet reprezintă o investiţie semnificativă a Grupului Fashion House în economia Capitalei, reiterând totodată încrederea privind perspectivele de creştere ale pieţei locale de retail”, a anunţat compania.
Fashion House Pallady este al şaptelea outlet dezvoltat de Fashion House Group în Europa Centrală şi de Est şi în Rusia, şi al doilea deschis în Capitală. Primul este situat în partea de vest a oraşului, în zona Militari, şi funcţionează din decembrie 2008.
Proiectat de arhitecţi ai DMA, Fashion House Pallady este parte integrantă dintr-un parc de retail şi agrement de mari dimensiuni dezvoltat de Liebrecht & wooD Group, care îşi propune să devină destinaţia numărul unu de cumpărături şi petrecere a timpului liber din România.
„Inaugurarea Fashion House Outlet Center Pallady, într-o perioadă în care pieţele de retail depun eforturi să îşi revină după impactul pandemiei, reprezintă o investiţie semnificativă a Fashion House Group în economia ţării. Brandurile noastre partenere văd, de asemenea, beneficiile acestui model de business, drept dovadă, peste 75% din spaţiul disponibil înainte de deschidere este ocupat”, a declarat Brendon O’Reilly, managing director, Fashion House Group.
Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator şi operator de outleturi din ECE şi Rusia, cu experienţă în proiectarea, dezvoltarea, finanţarea, închirierea, operarea şi administrarea centrelor de tip outlet.
Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include şapte centre outlet Fashion House în Polonia, România şi Rusia. Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în oraşul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziţie în fiecare an peste 250 de mărci internaţionale celor 10 milioane de clienţi, în patru unităţi din România şi Rusia, cu o suprafaţă totală de aproximativ 70.000 mp.
Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.