În magazinul alimentar de stat se vor comercializa cereale, legume-fructe, carne, lactate, ouă și altele. Aceste produse vor fi, de asemenea, importate și exportate. Mai mult, societatea va organiza rețele proprii de achiziție, procesare primară și industrială, precum și centre logistice, rețele de vânzare în țară și în străinătate.
La finalul lunii iulie, președintele Casei de Comerț Agroalimentar „Unirea”, Adrian Izvoranu, declara că va fi înființată o rețea de 60 de magazine cu legume și fructe proaspete, produse de micii producători români. Produselor vor fi vândute la interval scurt după recoltare, pentru a fi proaspete, și vor dispune de QR Code, pentru a ști de unde provin.
Izvoranu declara că prețurile legumelor și fructelor românești din piețele volante vor fi sub nivelul celor din marile lanțuri din retailul modern și nu le vor depăși pe cele din piețe, iar adaosul practicat peste prețul de achiziție de producători va fi de maximum 30%.
Cele 60 de magazine ale Casei de Comerț „Unirea” ar urmă să comercializeze și conserve din legume și fructe.
În aprilie, Guvernul a avizat o Hotărâre prin care se aprobă suma de 93.000.000 de lei pentru majorarea capitalului social al Casei Române de Comerț Agroalimentar „Unirea”.
Casă Română de Comerț Agroalimentar „Unirea” își propune să dezvolte trei zone deficitare din agricultură românescă: producția de peste, producției de fructe și legume și valorificarea lânii.