PMB caută directori la Administraţia Străzilor şi la Direcţia de Arhitectură Peisagistică

Primăria Capitalei anunţă concursuri pentru funcţiile de director general în cadrul Administraţiei Străzilor şi al Direcţiei Generale de Arhitectură Peisagistică şi Monumente de For Public.

Pentru ambele posturi vacante, concursurile vor consta în susţinerea unei probe scrise şi a unui interviu.

Dosarele de concurs se pot depune până la data de 21 iulie, la Primăria Municipiului Bucureşti – Direcţia Managementul Resurselor Umane, bd. Regina Elisabeta nr. 47.

Probele scrise se vor desfăşura pe 2 august, iar interviurile într-un termen de maximum patru zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, scrie pressonline.ro.

Condiţiile generale necesare sunt:

* cetăţenie română, cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

* cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;

* vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

* capacitate deplină de exerciţiu;

* stare de sănătate corespunzătoare;

* îndeplinirea condiţiilor de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

* persoana nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Pentru Direcţia Generală de Arhitectură Peisagistică şi Monumente de For Public condiţiile specifice solicitate sunt studii universitare de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă într-unul din domeniile de licenţă – management, drept, ştiinţe administrative; vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani; vechime într-o funcţie de conducere minim 1 an.

La Administraţia Străzilor, sunt cerute studii universitare de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul management, domeniu aferent ramurii de ştiinţă – ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani; vechime într-o funcţie de conducere minim 3 ani.

Pe 17 iunie, prefectul Capitalei, Alin Stoica, anunţa că a acţionat în instanţă Municipalitatea pentru că, în urma corespondenţei oficiale şi a discuţiilor directe, a continuat practica de a detaşa consilierii primarului pe posturi din aparatul de specialitate. El menţiona că Prefectura a transmis către toate primăriile din Bucureşti o adresă de îndrumare prin care exprima poziţia în legătură cu practica detaşării consilierilor primarilor pe posturi în aparatul administrativ, fie în aparatul primăriilor, fie în instituţiile subordonate. Alin Stoica preciza că a solicitat primarilor să revină asupra măsurii de detaşare şi să scoată posturile la concurs, pentru a permite o selecţie corectă.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati