2 din 10 români și-au cumpărat un animal de companie în starea de urgență

Perioada de lockdown cauzată de pandemia COVID-19 a influențat achiziționarea sau adoptarea unui animal de companie, arată o analiză Reveal Marketing Research.

Astfel, 20% dintre posesorii de animale de companie, declară că dețin un animal de companie de cel puțin doi ani.

Mai mult, în România, 6 din 10 locuitori au un animal de companie.

Câinele este cel mai comun animal de companie deţinut la nivelul gospodăriilor din mediul urban și rural, iar 73% dintre posesorii de animale de companie au câine.

57% dintre oameni au pisici, iar topul celor mai populare animale de companie este completat de păsări (9%), pești (7%), broască țestoasă și hamster/ porcusor de Guineea (3%).

Câinele este animalul preferat de către tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 25 de ani (80%) și familiile cu copii (78%).

Ce facem cu animalele de companie când plecăm în vacanță?

Ce fac românii cu animalele de companie atunci când pleacă de acasă cu toată familia? Majoritatea găsesc soluții la familie sau prieteni (63%) sau le lasă în casă și roagă pe cineva să treacă să îi dea mâncare (36%). De asemenea, o altă soluție pentru care românii declară că optează este cazarea într-un hotel special pentru animale (6%).

Românii vor să adopte animale de companie (57%), mai degrabă decât să le cumpere (43%)

Există, așadar, o cerere foarte mare, iar, pe fondul acesteia, comerțul cu animale de companie pare să fi explodat în perioada pandemiei. În ciuda acestui fapt, românii par să fie din ce în ce mai interesați de partea de adopție (57%), în detrimentul achiziției (57%). Atunci când iau în considerare adopția unui animal de companie, 7 din 10 români declară că intenționează să adopte un câine.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati