IKEA a crescut prețurile din România, începând cu 30 decembrie 2021, cu 8,7% în total, la nivelul tuturor categoriilor de produse, potrivit informațiilor transmise de companie.
Cele două magazine din București și magazinul online nu sunt însă singurele care au prețuri mai mari la început de an.
„Majorările de preț au variat de la câteva puncte procentuale până la un procent scăzut de două cifre, astfel că în magazinele IKEA din România prețurile au crescut, în total, cu 8,7% la nivelul tuturor categoriilor de produse. În timp ce unele dintre prețurile din portofoliul nostru au fost majorate pentru a reflecta creșterea costurilor materiilor prime și a lanțului de aprovizionare, prețurile multora dintre produsele noastre au rămas aceleași, iar unele prețuri au fost chiar scăzute”, au declarat oficialii companiei.
Cel mai mare retailer de mobilier din lume anunțase deja din noiembrie 2021, că va majora prețurile la nivel global, în medie cu 9%. Procentul, a anunțat compania, diferă însă de la țară la țară, în funcție de inflație, furnizorii locali şi a dificultăţii de transport.