Cel mai nou jucător de pe piața serviciilor medicale din București, Enayati Medical City, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 16,5 milioane de euro. De asemenea, Orașul Medical al dr. Wargha Enayati previzionează pentru al doilea an de activitate o cifra de afaceri de 35 milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă.
Prima investiție privată de mari dimensiuni din sistemul medical românesc de după 1989, Enayati Medical City și-a început activitatea în plina pandemie, în ianuarie 2021. Din luna mai, odată cu deschiderea tuturor spitalelor și cabinetelor medicale, a atins performanța unei cifre de afaceri de 16,5 milioane de euro reprezentând una dintre cele mai proeminente intrări pe piața serviciilor medicale din România.
“Chiar dacă este un new-entry pe piață, Enayati Medical City are potențialul cel mai mare de creștere în rândul marilor jucători prin ineditul conceptului medical creat. Servicii medicale integrate sunt oferite sub același acoperiș de 10 furnizori diferiți care și-au pus laolalta expertiza, experiența, dotările tehnologice de ultimă oră, echipele de top medicale pentru a oferi pacienților un mare avantaj – accesul facil și asistat la toate serviciile medicale”, a declarat dr. Wargha Enayati, fondator.
În interiorul Orașului Medical pacientul beneficiază de un parcurs ușurat și ghidat de Concierge Medical, nicio analiză nu este recomandată dacă nu este absolut necesară în contextul anamnezei pacientului, iar investigațiile și consulturile multidisciplinare se desfășoară în cel mai scurt timp, corelându-se în mod holistic rezultatele obținute.
Fie că e vorba de un pacient oncologic, un pacient vârstnic sau un pacient care își investighează starea de sănătate, toți beneficiază de același parcurs în cadrul Orașului Medical.
Sistemul de abonamente Concierge Medical reprezintă o adevarată alternativă pe piața medicală din România, oferind abonaților acces la o rețea de servicii și medici de top fie în regim închis în cadrul Orașului Medical, fie în regim deschis în țară și străinătate, inclusiv pentru second opinion.
După ieșirea în 2015 din acționariatul primului său proiect medical de anvergură, Rețeaua Privată Regina Maria, Dr. Wargha Enayati, antreprenor și medic cardiolog, a investit numai în companii din lumea medicală.
Grupul de firme condus de Dr. Enayati cuprinde Fundația Inovații Sociale Regina Maria, companiile de comunicare medicala (MedicHub Media și MediaMed Publicis), compania de servicii medicale și abonamente Concierge Medical, Spitalul de boli interne și recuperare, Centrul pentru Vârstnici ce funcționează în cadrul Enayati Medical City, precum și platforma de recrutare MediJobs sau aplicația de programări Docbook.
Companiile din Enayati Group vor atinge în 2022 o cifră de afaceri de 16 milioane de euro.