Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a extins verificările la camerele Hotelului Radisson Blue din Bucureşti pe 11 februarie, iar în urma controlului a aplicat o amendă contravenţională în valoare de 10.000 lei, potrivit unui comunicat al instituţiei. De asemenea, s-a dispus oprirea temporară a prestării serviciilor pentru 46 de camere cu deficienţe.
„Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a extins verificările la camerele Hotelului Radisson Blue din Bucureşti şi pe 11 februarie 2022, pentru a vedea modul în care sunt respectate drepturile consumatorilor de către operatorul economic S.C. Nemo Investement Vehicle S.A., deţinătorul acestuia, dat fiind cele constatate cu o zi în urmă, în unitatea de cazare de 5 stele. Au fost controlate alte 94 de camere, la 46 dintre ele înregistrându-se nereguli importante, respectiv, la aproape jumătate din totalul celor verificate în aceeaşi zi”, se spune în comunicat.
Au dispus oprirea temporară a prestării serviciilor pentru 46 de camere cu deficienţe
În urma verificărilor, comisarii ANPC au aplicat încă o amendă contravenţională, în valoare de 10.000 lei, şi au dispus oprirea temporară a prestării serviciilor pentru cele 46 de camere cu deficienţe, până la remedierea acestora.
„Altă zi, altă stea care cade! Dacă o ţinem tot aşa, ajungem să aducem stele de pom de iarnă, de acasă. Este de toată jena! Vom face adresă către autorităţile competente, pentru a fi reevaluată clasificarea acestui hotel, poate va rămâne cu o stea şi jumătate. Restul le va găsi pe cer, în prima noapte senină!”, a afirmat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.
Printre neregulile constatate au fost existenţa unor pereţi murdari; utilizarea unor piese de mobilier cu porţiuni exfoliate, pătate sau rupte.