Grand Hotel Bucharest (anterior Hotel InterContinental Bucharest) nu mai are nicio legătură cu grupul și brandul hotelier InterContinental Hotels & Resort, transmite IHG Hotels & Resorts.
IHG Hotels & Resorts emite o clarificare cu privire la asocierea cu InterContinental Hotels & Resort, după ce au apărut în presă mai multe informaţii cu privire la potenţiala închidere a Grand Hotel Bucharest.
„În lumina ultimelor informaţii de presă apărute despre Grand Hotel Bucharest (cunoscut anterior drept Hotel InterContinental Bucharest), grupul hotelier IHG Hotels & Resorts vrea să precizeze că acest hotel nu mai are nicio legătură cu grupul şi brandul hotelier InterContinental Hotels & Resort”, precizează un purtător de cuvânt IHG Hotels & Resorts.
IHG Hotels & Resorts şi Compania Hoteliera Intercontinental România S.A. au luat decizia comună de a nu mai reînnoi contractul de management pentru Hotelul InterContinental Bucharest. Rezultatul acestei decizii este acela că, din data de 31 dec 2021, Grand Hotel Bucharest nu se mai află în operarea InterContinental Hotel & Resort şi nici nu mai poartă acest nume.
Motivele deciziei de încetare a contractului de management
”Compania IHG setează standarde de top pentru brandurile aflate în portofoliul său, menite să asigure calitatea, siguranţa şi experienţe de neuitat pentru oaspeţii săi.
Compania Hoteliera Intercontinental Romania S.A. şi IHG au decis de comun acord să nu reînnoiască contractul de management al hotelului Grand Hotel Bucharest.
Ţinem să precizăm că, toti colegii care lucrează în cadrul locaţiei Grand Hotel Continental sunt angajaţii societăţii Compania Hoteliera Intercontinental Romania S.A.” se arată în comunicatul IHG Hotels & Resorts.
Compania Hotelieră Intercontinental România, reacţie la controalele ANPC: “Situația prezentată nu reprezintă modul în care se desfășoară activitatea noastră”
Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au propus, recent, închiderea definitivă a Hotelului Intercontinental din centrul Capitalei, în urma controalelor succesive care s-au soldat cu amenzi totale de 100.000 de lei.
“Situația prezentată către public și media de către ANPC nu reprezintă modul în care se desfășoară activitatea noastră în mod curent”, a transmis Compania Hotelieră Intercontinental România S.A., în urma comunicatului ANPC din data de 23 Mai 2022, privind controalele efectuate la hotel.
Oficialii companiei susţin: “Hotelul a avut și are în acest moment toate măsurile necesare și de siguranță și va continua să asigure servicii de 5 stele pentru a răspunde exigențelor tuturor oaspeților.
Considerăm că este exagerată și nedreaptă, și căutăm cauza reală a acestor acțiuni nejuste la adresa companiei noastre. Am contestat toate procesele-verbale emise de către ANPC.
Suntem deschiși propunerilor constructive venite din partea autorităților de control, pentru a ne îmbunătăți standardele de calitate, dar respingem cu fermitate abuzurile administrative. Toate recomandările propuse în urma inspecțiilor au fost aplicate de îndată de societatea noastră, și solicităm public ANPC să ridice restricțiile impuse.
Contestăm cu fermitate propunerea de închidere a bucătăriei, a celor 20 de camere și a Centrului Spa ca fiind neproporțională cu rezultatele ultimelor inspecții și a situației de fapt.
Reamintim că la începutul anului am demarat un amplu proiect de modernizare al acestui simbol al orașului București, prevăzut cu un buget de 21 milioane de euro și care va fi finalizat în 2024. Oaspeții noștri apreciază de peste 50 de ani experiențele alături de noi, poziționând hotelul nostru printre alegerile favorite pentru cazări și evenimente. Regretăm profund că reputația pentru servicii excelente ne este contestată, dar reasigurăm toți oaspeții noștri de buna desfășurare a activitătii, în condiții de maximă siguranță”.
Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au propus închiderea definitivă a Hotelului Intercontinental
Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au propus închiderea definitivă a Hotelului Intercontinental în urma controalelor succesive care s-au soldat cu amenzi totale de 100.000 de lei.
Echipe ale Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Municipiul Bucureşti (CPCMB) au realizat o acţiune de control, pe 19 mai 2022, la Compania Hotelieră Intercontinental România SA.
În urma verificărilor, au fost aplicate 6 amenzi contravenţionale în valoare totală de 50.000 lei şi s-au dispus măsurile complementare de oprire definitivă de la comercializare a produselor la care s-au înregistrat nereguli, oprirea temporară a prestării serviciului până la remedierea deficienţelor a bucătăriei, oprirea temporară a prestării serviciului până la remedierea deficienţelor a 10 camere verificate şi a centrului SPA şi propunerea sancţiunii complementare de închidere temporară a unităţii pe o durată de cel mult 6 luni, se precizează în documentul citat.