Baneasa Shopping City, împreună cu Asociația Banca de Bine, anuntă startul celei de-a doua ediții a campaniei „Scoală fără pauză” – o inițiativă care contribuie la prevenirea abandonului școlar prin donații de haine, încălțăminte, rechizite și echipamente IT&C destinate copiilor din medii defavorizate.
Cei care vor să doneze haine, încălţăminte, rechizite şi echipamente IT&C pentru copiii din medii defavorizate sunt aşteptaţi începând de vineri la centrul de colectare amenajat în parcarea exterioară a Băneasa Shopping City, acţiunea fiind derulată în cadrul celei de a doua ediţii a campaniei ”Şcoala fără pauză”, destinată prevenirii abandonului şcolar.
- Campania ”Şcoala fără pauză” se derulează în perioada 26 august – 24 decembrie, când, la punctul de colectare pot fi aduse lucrurile necesare pentru ca elevii din şase judeţe ale ţării să poată continua să meargă la şcoală.
”La punctul de colectare pot fi donate articole de îmbrăcăminte, încălţăminte, rechizite şi device-uri de tip tablete, telefoane, laptopuri – noi sau uzate, dar care pot fi utilizate la cursurile online – pentru copii cu vârste cuprinse între 5 şi 18 ani. Donaţiile vor fi livrate către familii din medii defavorizate, din judeţele Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomiţa, Suceava şi Maramureş. Centrul de colectare este deschis în perioada campaniei de joi până duminică, în intervalul 12:00 – 20:00”, anunţă iniţiatorii campaniei, Băneasa Shopping City şi Asociaţia Banca de Bine.
România este ţara cu cea mai mare rată a abandonului şcolar din Uniunea Europeană. Copiii care sunt nevoiţi să renunţe la şcoală provin, de obicei, din comunităţi dezavantajate din mediul rural.
La prima ediţie „Şcoala fără pauză”, au putut fi ajutaţi peste 4.000 de copii, cu vârste cuprinse între 5 şi 18 ani, din peste 50 de comunităţi dezavantajate din România, din judeţele Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomiţa şi Suceava.
În lupta împotriva abandonului şcolar, la centrul de donaţii amplasat în parcarea exterioară Băneasa Shopping City, de la mai mult de 2.500 de donatori, au fost colectate peste 20.000 de kilograme de donaţii, dintre care peste 15.000 reprezintă îmbrăcăminte şi încălţăminte, peste 4.000, rechizite şi peste 1.000, echipamente electronice.