Liderul USR Cătălin Drulă spune că nu numai că pierd investiţii esenţiale pentru dezvoltarea României, dar PSD-PNL „îngroapă România în datorii şi lasă oameni fără loc de muncă inventând taxe aberante”.
„În timp ce Guvernul Ciucă nu este în stare să ducă până la capăt investiţiile programate, realizând cu 33% (6,5 miliarde de lei) mai puţine în primul semestru, primarii PSD fac ce ştiu ei mai bine: risipesc banii publici.
La Craiova, primarul Olguţa Vasilescu tocmai plănuieşte să dea unei firme de casă a PSD nu mai puţin de 25 de milioane de euro, din bani publici, pentru întreţinerea gazonului de pe stadionul Ion Oblemenco pe o perioadă de patru ani.
În condiţiile în care aceeaşi firmă a câştigat licitaţia pentru întreţinerea gazonului de pe Arena Naţională, în 2019, pentru suma de 4 milioane de euro pe patru ani, Olguţa Vasilescu este dispusă să plătească o sumă de şase ori mai mare pentru întreţinerea unei suprafeţe de gazon similare cu cea de pe stadionul din Capitală.
„Exemplul de la Craiova este clasic pentru ceea ce vedem de mai bine de 30 de ani că se întâmplă în fiefurile PSD, unde pilele de partid câştigă contracte pe bandă rulantă pe bani publici mulţi. Nu numai că pierd investiţii esenţiale pentru dezvoltarea României, dar PSD-PNL îngroapă România în datorii cu sumele record şi dobânzile uriaşe la care se împrumută pentru a acoperi toate cheltuielile aberante pe care le fac pentru pilele şi clientela de partid. Numai în luna august, acest Guvern a împrumutat 5 miliarde de lei într-o singură zi! În plus de asta, introduc cu cinism peste noapte noi taxe şi lasă fără loc de muncă 77.000 de oameni. Asta e tot ce ştiu ei să facă: să sărăcească această ţară”, a declarat preşedintele USR Cătălin Drulă.
În loc să dea pe întreţinerea unui gazon 25 de milioane de euro, PSD ar fi putut da aceeaşi sumă pentru finalizarea tronsonului 1 (Craiova – Balş) al Drumului Expres Craiova – Piteşti, fiind vorba de cei 17 km deblocaţi total de Cătălin Drulă, anul trecut, şi care înaintează cu viteza melcului din cauza incompetenţei actualului ministru al Transporturilor.
Mai mult, 25 de milioane de euro ar fi costat proiectarea drumului de mare viteză Craiova – Lugoj, cel pe care nu s-a făcut nimic 30 de ani, până când Cătălin Drulă a venit la Ministerul Transporturilor şi a lansat licitaţia anul trecut, însă a fost anulată de Sorin Grindeanu. Azi ar fi fost un contract semnat şi un proiectant în teren să se apuce de treabă.
Tot 25 de milioane de euro este costul Centurii Craiova Sud, care a început în ianuarie şi progresează tot în ritm de melc din cauza aceluiaşi ministru PSD de la Transporturi.
De asemenea, atât ar costa şi drumul de legătură de la uzina Ford la drumul expres Craiova – Piteşti, a cărui licitaţie de proiectare a fost anulată de trei ori în ultimul an”, a transmis Drulă printr-un comunicat.