Fressnapf, retailer european specializat în hrană și accesorii pentru animalele de companie, a deschis primul magazin în București, în incinta centrului comercial Drumul Taberelor. Următorul magazin din Capitală va fi deschis în zona Pallady.
Torsten Toeller, fondatorul afacerii, a declarat, într-o conferință de presă, că expansiunea pe piața locală vizează deschidere a 14 magazine până la finalul acestui an, plus un ritm de dezvoltare de cca 15 magazine pe an, în viitor.
Managementul companiei germane consideră că există potențial pe termen lung pentru un număr total de 100 de magazine, în România.
“Valoarea pieței de hrană și accesorii din România este estimată la 750 milioane de euro, cu o creștere de 15% pe an, sperăm să depășească 1 miliard de euro în anii care vin. Din câte am înțeles, în România doar 50% din mâncarea care li se oferă pisicilor este produsă industrial, deci există potențial de creștere pentru noi”, a declarat fondatorul Fressnapf.
- Următorul magazin se va deschide pe 15 septembrie, în Pallady, iar până la finalul lunii vor fi 3 magazine în București.
Pe lângă extinderea cu 10-15 unități proprii în fiecare an, compania germană Fressnapf anunță că va prelua unsprezece magazine Super Zoo, precum și pe angajații acestora din România, până la 1 octombrie 2022.
Șase dintre acestea vor fi remodelate în magazine Fressnapf, iar cinci unități noi vor fi deschise în următoarele luni. De asemenea, toți angajații Super Zoo vor fi integrați în compania Fressnapf.
Un magazin Fressnapf deține o sortimentație de aproximativ 6.000 de produse, atât din zona de food, cât și non-food, de la 130 de branduri, dintre care 16 mărci proprii.
„Prin activitatea noastră de zi cu zi, construim un ecosistem în jurul animalelor de companie, iar în România aducem un portofoliu variat, de 130 de branduri – dintre care 16 sunt branduri exclusive. Vom avea sortimente nealimentare și așternuturi excepționale, cu un raport calitate-preț foarte avantajos, precum și o gamă largă de hrană umedă pentru câini și pisici, cea mai largă gamă disponibilă de sortimente pentru păsări sălbatice și, în general, sortimente alimentare care acoperă toate tendințele și nevoile relevante de hrănire, în toate categoriile de preț”, a declarat Dániel Kisgergely, Cluster Managing Director, Ungaria și România, în cadrul unei conferințe de presă.
Grupul Fressnapf va crea 100 noi locuri de muncă
Echipa din România se va alătura unui număr de 16.000 de angajați din peste 50 de țări. În România, până la finalul anului, Grupul Fressnapf va crea 100 noi locuri de muncă.
Potrivit reprezentanților companiei, se caută angajați loiali, profesioniști și dedicați, pasionați de animale. De asemenea, Fressnapf vrea să angajeze și veterinari.
- Dintre cele 14 magazine care urmează să fie deschise în România anul acesta, șase vor fi în cadrul portofoliului de centre comerciale administrate de Nhood: Drumul Taberelor, Centrul Comercial Auchan Berceni, Pallady în București, urmate de Craiovița, Timișoara Șagului și Ploiești. Celelalte două magazine vor fi deschise în Oradea și Pitești.
Grupul Fressnapf este cel mai mare retailer european specializat pe hrană și accesorii pentru animale de companie. De la deschiderea primului magazin de specialitate „Freßnapf” în 1990 în Erkelenz (NRW), fondatorul Torsten Toeller a rămas proprietarul companiei. Sediul companiei este în Krefeld (DE), cu alte birouri în Düsseldorf, Venlo (NL) și cele zece filiale naționale. Astăzi, aproximativ 1.700 de magazine Fressnapf și Maxi Zoo din 12 țări și aproape 16.000 de angajați din peste 50 de țări aparțin grupului Fressnapf. În Germania, majoritatea magazinelor sunt operate de parteneri de franciză independenți, în timp ce în alte țări europene sunt operate ca magazine deținute de companie. Grupul generează vânzări anuale de peste 3,1 miliarde de euro.