Primăria Municipiului Bucureşti invită pe toţi cei interesaţi la întâlnirea de dezbatere publică privind proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind condiţiile de utilizare a trotinetelor electrice închiriate în regim self-service prin intermediul platformelor online pe domeniul public al Municipiului Bucureşti.
Evenimentul are loc în data de 05.10.2022, ora 14.00, la ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului Bucureşti, adresa: Strada Lipscani nr. 84 – 90, Bucureşti.
Întâlnirea de dezbatere publică se va transmite şi online, prin intermediul platformei de videoconferinţă WebEx.
A fost elaborat în scopul asigurării cadrului legal pentru dezvoltarea mobilităţii urbane prin aplicarea următoarelor mijloace de acţiune:
– sprijinirea dezvoltării transportului alternativ, ca parte a transportului public;
– asigurarea măsurilor necesare pentru utilizarea în siguranţă a trotinetelor electrice, pentru reducerea drastică a riscului de accidente;
– prevenirea oricăror eventuale disensiuni survenite între utilizatorii de trotinete electrice şi pietoni sau ceilalţi participanţi la trafic, ca urmare a utilizării domeniului public;
– dezvoltarea şi promovarea unor programe de acţiune pentru educarea şi responsabilizarea utilizatorilor de trotinete electrice în contextul exigenţelor impuse de complexitatea traficului urban supraaglomerat.
În acest sens, persoanele interesate să participe, fie prin prezenţă fizică, fie prin intermediul platformei online, sunt rugate să se înscrie până la data de 04.10.2022, ora 12.00, menţionând în mod expres că doresc să ia cuvântul la dezbatere prin una din cele două modalităţi de participare, comunicându-ne în acest sens numele şi prenumele, iar cei care doresc să ia cuvântul la dezbatere în sistem online vor comunica, în plus, numărul de telefon şi adresa de e-mail la care să primească invitaţia de participare.
Documentaţia poate fi consultată accesând următorul link:
https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte
Menţionăm faptul că propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se mai pot depune până la data de 05.10.2022:
– ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: relatiipublice@pmb.ro/proiecte.supuse.dezbaterii.publice@pmb.ro;
– prin poştă pe adresa P.M.B. – B-dul Regina Elisabeta nr. 47, sector 5 – Direcţia Asistenţă Tehnică şi Juridică;
– la Registratura P.M.B. (C.I.D.R.C.), la adresa B-dul Regina Elisabeta, nr. 42, sector 5, în zilele de luni, marţi, joi şi vineri între orele 08.30-16.30, şi în ziua de miercuri, în intervalul orar 8.30-18.30.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind Proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind condiţiile de utilizare a trotinetelor electrice închiriate în regim self-service prin intermediul platformelor online, pe domeniul public al Municipiului Bucureşti.”
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: