Primărie non-stop în Sectorul 3. Taxe şi impozite, autorizaţii, solicitări, totul se rezolvă online!

În Sectorul 3, totul se rezolvă acum online. Fie că vrei să îţi plăteşti taxele, fie că vrei să depui actele pentru o autorizaţie de construire sau să faci o programare la starea civilă, poţi face asta de oriunde, folosind orice device (telefon, tabletă, laptop etc.) conectat la internet.

Primăria Sectorului 3 a implementat Proiectul „Primăria NON-STOP”, prin care a dezvoltat o serie de servicii publice online pentru eficientizarea comunicării dintre instituţie şi cetăţeni, dar şi pentru reducerea resurselor alocate (bani, timp etc.).

Atfel, locuitorii Sectorului 3 pot beneficia de următoarele servicii online:

– Plata taxelor şi impozitelor locale;

– Depunerea de cereri şi documentaţie pentru solicitarea unui loc de parcare;

– Obţinerea de Certificate de Urbanism;

– Depunerea de sesizări şi urmărirea traseului lor interdepartamental şi al statusului în timp real;

– Aplicaţia intitulată „I love S3”, ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil şi care permite o vizualizare a hărţii sesizărilor primite de la cetăţeni, precum şi statusul lor de rezolvare;

– Programarea căsătoriilor pentru cetăţenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar şi cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;

– Programarea pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;

– Eliberarea de autorizaţii, acorduri şi avize de funcţionare comercială;

– Eliberarea certificatelor de atestare fiscală;

– Înscrierea exclusiv online în creşele din Sectorul 3;

– O secţiune care permite cetăţenilor o evaluare a activităţii instituţiei, care constituie un feedback necesar şi util pentru obiectivele viitoare.

TEHNOLOGIA ÎNVINGE BIROCRAŢIA!

De ce „ Primăria NON-STOP”? Pentru a face accesul mai facil şi mai eficient al cetăţenilor la serviciile oferite de Primăria Sectorului 3 prin intermediul instrumentelor de comunicare online, pentru scăderea termenelor de răspuns la solicitările cetăţenilor şi rezolvarea mai rapidă a problemelor sesizate de aceştia, pentru informarea eficientă a cetăţenilor cu privire la serviciile online pe care instituţia le oferă, pentru creşterea gradului de transparentizare a activităţii instituţiei, pentru eficientizarea pe termen mediu şi lung a cheltuielilor bugetare prin reducerea personalului destinat lucrului direct cu publicul şi transferarea comunicării cu cetăţenii în sistem online, pentru o evaluare mai clară a gradului de satisfacţie al cetăţenilor în ceea ce priveşte activitatea instituţiei, pentru îndeplinirea obiectivelor impuse prin Strategia Naţională privind Agenda Digitală pentru România, pentru că Primăria Sectorului 3 este cea mai digitalizată instituţie publică din România.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati