Primark deschide primul magazin din București pe 15 decembrie

Retailerul de modă Primark a anunțat joi că primul său magazin din România va fi inaugurat în București în data de 15 decembrie, în centrul comercial ParkLake, magazinul urmând să fie deschis începând cu ora 10.00.

Prin această inaugurare, Primark intră pe cea de-a 15-a piață, o continuare a planurilor sale de extindere în Europa Centrală și de Est. România se alătură altor piețe-cheie din Polonia, Republica Cehă și Slovenia.

Primark a anunțat și un al doilea magazin în București, în centrul comercial AFI Cotroceni, care urmează să se deschidă în 2023.

Noul magazin va crea 290 de locuri de muncă pentru economia locală din București, iar o serie de locuri de muncă cu jumătate sau normă întreagă sunt încă disponibile, inclusiv posturi de asistent retail la Primark, dar și posturi de conducere.

Noul magazin Primark din ParkLake București se va întinde pe o suprafață de 3.735 m2 împărțită pe două etaje și va aduce clienților din România, în premieră, formula unică Primark ce îmbină cele mai noi tendințe cu produse de primă necesitate la prețuri convenabile.

Magazinul va permite clienților să se bucure de cumpărături din gamele extinse de produse de Crăciun la prețuri rezonabile. De la ținute sclipitoare de petrecere pentru ieșirile de seară în oraș cu prietenii la pulovere festive asortate și ‘FamJams’ pentru întreaga familie, decorațiuni de Crăciun și produse de frumusețe indispensabile, cum ar fi setul Glow Gift și fardurile de ochi de la Primark, clienții vor găsi cu siguranță achizițiile perfecte de Crăciun, indiferent de bugetul de care dispun.

Multe din liniile de îmbrăcăminte prezente la Primark în ParkLake București fac parte din marca tot mai extinsă Primark Cares a retailerului, reprezentativă pentru angajamentul Primark de a crea produse sustenabile pentru buzunarul fiecăruia.

Deja aproape 40% din hainele Primark sunt realizate din materiale reciclabile sau provenite din surse mai sustenabile, iar retailerul de modă s-a angajat să producă astfel 100% din gama de îmbrăcăminte până în 2030.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati