A fost atins pragul de 100.000 de plăți efectuate online de către contribuabilii Sectorului 3

Primăria Sectorului 3 își menține statutul de lider în rândul instituțiilor care colectează taxe și impozite prin platforma www.ghiseul.ro, cu 100.000 de plăți, în valoare de 33.000.000 de lei, efectuate online până joi.

În Sectorul 3 un număr de 120.000 de utilizatori folosesc servicii digitale pentru a plăti taxele și impozitele locale.

Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 3 oferă de zece ani contribuabililor posibilitatea de a-și achita on-line taxele și impozitele locale, prin www.ghiseul.ro.

Principalul avantaj al plăţii impozitelor şi taxelor locale on-line cu cardul pe ghiseul.ro este posibilitatea de a plăti oricând şi de oriunde. Alte avantaje ale plăţii cu cardul prin www.ghiseul.ro sunt următoarele:

  • Confort, rapiditate și posibilitatea achitării taxelor și impozitelor locale oricând și de oriunde;
  • Posibilitatea plății taxelor și impozitelor locale pentru toate proprietățile deținute pe teritoriul României, cu condiția înrolării în sistem a primăriei unității administrativ-teritoriale pe raza căreia este situată proprietatea;
  • Site securizat la înalte standarde pentru plata prin card;
  • Economie de timp, ca urmare a faptului că cetățenii nu mai sunt obligați să se deplaseze la ghișeele instituției în vederea efectuării plății impozitelor şi taxelor locale şi evită posibila aglomeraţie de la ghişee;
  • Modalitate facilă de eliberare a datelor de acces (utilizator şi parolă), aceasta realizându-se pe loc la sediul DGITL Sector 3 sau direct pe site-ul www.ghiseul.ro cu condiția deținerii unui card bancar.
  • Contribuabilii nu plătesc comision pentru plăţile efectuate online cu cardul, acesta fiind suportat de DGITL Sector 3.

De asemenea, DGITL Sector 3 a implementat încă din anul 2020 o platformă digitală (care poate fi accesată de pe site-ul  www.ditl3.ro – Secțiunea „Cereri și comunicări on-line”), complexă și securizată, prin intermediul căreia contibuabilii (pesoane fizice și juridice) pot depune diverse cereri și declarații de impunere/scoatere din evidențele fiscale a bunurilor impozabile, având următoarele avantaje:

  • Crearea propriului spațiu virtual cu respectarea legilor naționale și a limitărilor impuse de acestea, în scopul protejării datelor cu caracter personal și a informațiilor referitoare la situația patrimonială și fiscală;
  • Evitarea deplasărilor și a aglomerației la ghișeele instituției, în contextul epidemiologic actual;
  • Accesarea cu usurință a acesteia chiar și de pe telefonul mobil;
  • Posibilitatea transmiterii solicitărilor în orice zi și în orice moment al zilei (7zile/7zile, 24h/24h,);
  • Independența geografică și temporală;
  • Economisire de timp.

Pentru a putea utiliza această platformă, persoanele fizice și juridice trebuie să-și creeze un cont de utilizator urmând pașii indicați prin intermediul acesteia, iar după identificarea fizică/video de către DGITL Sector 3 și a validării contului creat, se pot transmite solicitările, fluxul de prelucrare a acestora fiind automatizat.

Totodată, DGITL Sector 3 poate transmite on-line către contribuabil acte administrativ fiscale, cu respectarea tuturor prevederilor legale incidente.

Pentru depunerea on-line a declarațiilor de impunere/scoatere din evidențele fiscale a bunurilor impozabile este necesară deținerea unui certificat digital calificat, în vederea semnării electronice a acestora. Persoanele fizice pot achiziționa semnătura electronică pentru 24 de ore prin platfoma digitală de cereri și comunicări on-line.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati