A fost deschis primul magazin Avon, în AFI Cotroceni. Cât te costă să îți deschizi franciza în România

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, anunță deschiderea primului magazin de brand în România, care funcționează în sistem de franciză.

  • Amplasată strategic în centrul comercial AFI Cotroceni, noua unitate de tip insulă oferă consumatorilor un acces extins la produsele din portofoliu într-un mod inovator și facil.

Magazinul de tip insulă este poziționat la parterul centrului comercial Afi Cotroceni, pe Sunset Boulevard, unde consumatorii vor putea găsi multe dintre produsele preferate, de la cele de make-up, îngrijire personală și skin care, până la colecțiile consacrate de parfumuri.

„Când am descoperit oportunitatea de a colabora cu Avon prin sistemul de franciză, am fost încântat să devin partener de afaceri și să deschid primul magazin de cosmetice sub un brand de renume, a cărui viziune și valori le împărtășesc pe deplin. Experiența vastă a brandului Avon în domeniul cosmeticelor, alături de angajamentul său pentru frumusețe, inovație, calitate și grijă pentru natură, au fost determinante în decizia mea de a investi în acest proiect.

Sunt convins că această inițiativă va deschide noi oportunități, atât pentru consumatori, cât și pentru alți antreprenori care doresc să adopte un model de afaceri eficient și profitabil”, a declarat Andrei Asultanei, partener de franciză.

Unitatea din AFI Cotroceni este prima dintr-o serie planificată de deschideri în orașele mari din România, unde Avon va continuă să dezvolte modelul de franciză, oferind noi oportunități de afaceri pentru antreprenorii locali.

Despre franciza Avon

Ca parteneri ai francizei, antreprenorii vor beneficia de suport complet și de un pachet detaliat de know-how, care le va oferi acces la un model de afaceri solid și bine structurat.

Aceștia vor primi sprijin în alegerea locației, dezvoltarea unui branding eficient, promoții dedicate, participarea la sesiuni de training și asistență în lansarea, promovarea și gestionarea afacerii.

Partenerul strategic al modelului de franciza AVON este Franchwise.

Potrivit Franchwise, Avon Romania pune la dispozitia potentialilor francizati doua tipuri de magazine:

  • model magazin (mall/stradal), 30 – 50 mp, investitia este cuprinsa intre 60.000 – 70.000 euro, plus TVA 
  • modul insula comerciala, 10-15 mp, investitia este cuprinsa intre 30.000 – 40.000 euro, plus TVA

Mai multe informații despre sistemul de francize Avon și detalii despre posibilitatea de a deveni francizat sunt disponibile la:  https://www.avon.ro/avon-retail-franciza

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati