Activitate suspendată la un sediu al Direcției de Taxe a Primăriei Sectorului 3, după apariția unor cazuri de COVID-19

Activitatea la un sediu al Direcției de Impozite și Taxe Locale a Primăriei Sectorului 3 a fost suspendată din cauza apariției unor cazuri de Covid 19 în cadrul instituției. Este afectată activitatea privind depunerea și ridicarea documentelor la sediul situat pe strada Lucrețiu Pătrășcanu nr. 3-5.

Primăria Sectorului 3 anunță că în perioada 22 februarie-8 martie, activitatea cu publicul pentru depunerea și ridicarea documentelor la sediul situat în Lucrețiu Pătrășcanu nr. 3-5 se suspendă, ca urmare a confirmării unor cazuri de infectare cu SARS-CoV-2, în rândul personalului.

Persoanele care au nevoie de serviciile direcției, pot merge la celelalte sedii ale instituției sau pot folosi platformele on-line.

„Casieriile de la acest sediu rămân cu programul nemodificat, dar reamintim contribuabililor că au la dispoziție soluțiile online pentru achitarea taxelor și impozitelor locale, prin www.ghiseul.ro, precum și casieriile celorlalte sedii ale DGITL S3, sediile CEC și cele ale Poștei Române de pe raza Sectorului 3.

Pentru acte și documente, cetățenii se pot adresa fizic celorlalte două centre ale DGITL Sector 3, situate în str. Câmpia Libertății nr. 36, respectiv str. Sf. Vineri nr. 32 sau puteți accesa din www.ditl3.ro link-ul Cereri și Declarații online”, au anunțat, duminică, reprezentanții Direcției de Impozite și Taxe Locale a Primăriei Sectorului 3.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati