Administrația Domeniului Public Sector 1 spune că în perioada 1-4 februarie pe platforma https://parcari.adp-sector1.ro/ au fost transmise 4322 solicitări pentru reînnoirea contractului locului de parcare de reședință – 976 online și 379 la ghișeu.
Solicitările de reînnoire a contractului locului de parcare de reședință transmise prin platforma onșine sunt verificate și validate de operatori într-o singură bază de date în platformă înainte de înregistrarea în sistem a plății taxei și emiterea contractului de utilizare a locului de parcare, acesta va fi trimis pe adresa de poștă electronică a titularului (e-mail).
Toți cei care au solicitat în platformă reînnoirea contractului de închiriere loc de parcare de reședință, vor primi confirmare de 𝐕𝐀𝐋𝐈𝐃𝐀𝐑𝐄 sau 𝐈𝐍𝐕𝐀𝐋𝐈𝐃𝐀𝐑𝐄 (în cazul în care documentele transmise nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate și trebuie să urmeze din nou pașii în platformă). Din cauza numărului mare de solicitări confirmarea de validare sau invalidare poate suferi întârzieri (𝐳𝐢𝐥𝐞).
Persoanele cu dizabilități nu vor primi după validarea documentelor și detaliile de plată, aceștia beneficiază de gratuitate (conf. Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, Art. 65).