Agenţia de turism Eturia a investit peste 150.000 de euro în două platforme online de rezervări

Agenţia de turism Eturia intră pe segmentul vacanţelor în Europa şi lansează două platforme online de rezervare cu o investiţie de 150.000 euro, sejurexotic.ro şi sejureuropa.ro.

”Agenţia de turism Eturia, prin divizia sa tech TravelHubX, a investit peste 150.000 de euro în două platforme online de rezervări www.sejurexotic.ro şi www.sejureuropa.ro, oferind  astfel turiştilor români posibilitatea achiziţionării de vacanţe şi în Europa, nu doar în destinaţii extra-europene”, anunţă compania.

Eturia precizează că, dacă încă de la înfiinţare a dezvoltat permanent conceptul „travel like a local”, căutând mereu pentru clienţii sai  experienţe şi locaţii noi, inedite, ultimii ani i-au permis să inoveze şi în tehnologie, prin divizia sa B2B, TravelHubX.

”Sejur Exotic” reprezintă Eturia transferată într-un mod de rezervare 100% online, care poate fi rezumat, pe scurt, astfel: pachete dinamice pe mai multe destinaţii, cu mai multe plecări disponibile pe parcursul anului, în care sunt incluse sute de hoteluri care pot fi selectate şi configurate din punct de vedere al tipului de cameră, al regimului de masă şi al numărului de călatori.

Platforma se adresează clientului care doreşte să îşi achiziţioneze vacanţele de plaja 100% online. Mai mult, acest mod de achiziţie rapid şi simplu vizează orice consumator care este obişnuit să facă achiziţii online, inclusiv de vacanţe. În plus, rezervările realizate online pot aduce o reducere de până la 5% din costul final al vacanţei.

Cu o investiţie în tehnologie, dezvoltată cu resurse proprii în compania TravelHubx, controlată de Eturia, investiţie ce se ridică la 150.000 de euro, Sejur Exotic şi Sejur Europa reprezintă o divizie de business care se preconizează că va influenţa pozitiv întregul grup de firme Eturia, deoarece a fost concepută ca business complementar, venit din nevoi concrete, natural.

“Observăm un interes pe zona de vânzare online pe care dorim să îl creştem, atât prin vizibilitate, cât şi prin opţiunile pe care le are clientul atunci când rezervă. Sperăm că aceste noi OTA să susţină creşterea de 30% a cifrei de afaceri, pe care o preconizăm pentru 2023”, declară Sorin Stoica CEO Eturia.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati