Compania aerieană low-cost Wizz Air s-a ales cu o amendă în valoare de 770.000 de euro pentru comunicare înșelătoare. Autoritatea pentru concurență de la Budapesta a fost cea care a aplicat sancțiunea, conform Reuters.
În acest sens, autoritatea pentru concurență din Ungaria a precizat că Wizz Air a încălcat principiul due diligence-ului profesional și a indus în eroare prin felul în care și-a prezentat serviciul de check-in automat.
Compania Wizz Air nu a fost disponibilă imediat pentru comentarii.
Amenda a fost aplicată după ce compania low-cost și-a revizuit în scădere previziunile privind profitul anual, la începutul săptămânii, după ce a înregistrat o scădere de 44% a profitului operațional în primul trimestru, ca urmare a cheltuielilor generate de problemele cu motoarele Pratt & Whitney și de contractele unice de leasing pentru creșterea capacității.
Wizz Air, care folosește aeronave Airbus, a întâmpinat probleme cu motoarele Pratt & Whitney RTX, 46 dintre avioanele sale fiind blocate la sol pentru verificări în această vară.