ANPC a amendat compania Electrica Furnizare cu 20.000 de lei

0
353

Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea Sud Muntenia a aplicat două amenzi în valoare totală de 20.000 de lei companiei Electrica Furnizare pentru că nu au emis facturile către clienţi, scrie gandul.ro.

Amenzile au fost aplicate după ce comisarii de la Protecţia Consumatorilor au înştiinţat furnizorul de electricitate despre faptul că au primit numeroase sesizări de la consumatori care se tem că vor primi facturi mari şi au cerut firmei să emită facturile.

Anunţul privind amenzile aplicate companiei Electrica Furnizare a fost făcut printr-o postare pe Facebook de către comisarul şef al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea Sud Muntenia, Ion Iordăchescu.

„Operatorul economic a fost sancţionat de comisarii Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova cu 2 amenzi in valoare totală de 20.000 lei pentru nerespectarea măsurilor dispuse în documentul de control anterior (emiterea facturilor în termen de maxim 15 zile), precum şi pentru nerespectarea condiţiilor contractuale de a emite facturile la timp. În acelaşi timp s-au dispus măsuri de remediere a deficienţelor (emiterea facturilor către consumatorii casnici)”, scrie şeful CRPC Sud-Muntenia.

Oficialii companiei reafirmă că procesul de facturare a fost întârziat de schimbările legislative şi anunţă că cei care primesc facturi cu valori mari pot cere plata eşalonată a acestora şi că pentru clienţii afectaţi de emiterea cu întârziere a facturilor va exista „o perioadă de graţie suplimentară pentru plata acestora”.

Clienții afectați ar putea cere plata eșalonată

În acelaşi timp s-au dispus măsuri de remediere a deficienţelor (emiterea facturilor către consumatorii casnici)”, scrie şeful CRPC Sud-Muntenia.
Acesta publică răspunsul primit de la Electrica Furnizare de către instituţia care apără interesele consumatorilor, potrivit Ziare.com.
Oficialii companiei reafirmă că procesul de facturare a fost întârziat de schimbările legislative şi anunţă că cei care primesc facturi cu valori mari pot cere plata eşalonată a acestora şi că pentru clienţii afectaţi de emiterea cu întârziere a facturilor va exista „o perioadă de graţie suplimentară pentru plata acestora”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.