Anunț important pentru cetățenii care au solicitat locuință socială în Sectorul 3

Persoanele care au solicitat Primăriei Sectorului 3 acordarea unei locuințe sociale și se află pe lista de așteptare trebuie să-și actualizeze, în perioada 1-30 septembrie, informațiile din dosare.

Unde se depun documentele

În completarea dosarului, solicitanții vor depune adeverințe de actualitate, o cerere și o declarație notarială, în original. Documentele se aduc la sediul Primăriei Sectorului 3 din Calea Dudești nr. 191, program de lucru cu publicul: luni, marți, miercuri, vineri – între orele 8.30-16.30, iar joi de la 8.30 la 18.30. Formularul cererii poate fi accesat de la următorul link – https://s9.ro/1v4c.

De ce este necesară actualizarea documentelor

Actualizarea dosarelor vă permite să fiți pe lista cu ordinea de prioritate din anul viitor și să beneficiați de o locuință, în cazul în care apar locuri disponibile.

Dacă nu vă actualizați dosarul într-un an, nu veți fi pe această listă în anul următor.

Ordinea pe lista de așteptare se poate modifica de la an la an, în funcție de punctajul obținut de fiecare solicitant. În plus, și criteriile de departajare se pot modifica anual prin hotărâre de Consiliu Local. Astfel, anual, puteți să urcați sau să coborâți pe lista de așteptare.

Ce documente trebuie să pregătiți

1. Cerere completare dosar Legea 114/1996 (formular disponibil pe www.primarie3.ro);

2. Adeverințe privind venitul net realizat pe ultimele 12 luni de către toți membrii familiei care realizează venituri din activități lucrative, taloane de pensie de orice fel, indemnizații sau alocații de stat, adeverințe de ajutor social sau alte prestații financiare;

3. Adeverințe de venituri pe ultimele 12 luni eliberată de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) pentru toți membrii familiei cu vârsta peste 18 ani;

4. Declarație notarială pentru solicitant, soț/soție și copii majori din care să reiasă:

a) starea civilă;

b) că nu ați deținut, nu dețineți și nu ați înstrăinat o locuință proprietate personală pe teritoriul României, după data de 01.01.1990;

c) nu ați beneficiat de sprijinul statului în credite și execuție pentru realizarea unei locuințe;

d) nu dețineți în calitate de chiriaș o altă locuință din fondul locative de stat;

e) numărul persoanelor cu care gospodăriți și adresa unde locuiți;

f) veniturile declarate sunt unicele venituri realizate.

5. Pentru modificări survenite în situaţia de fapt a dumneavoastră și/sau a membrilor familiei, veți prezenta acte care să ateste respectivele modificări (diplomă de studii, certificat de încadrare în grad de handicap, decizia medicală pentru pensia de invaliditate, etc.).

În plus, veți avea asupra dumneavoastră cărțile de identitate ale titularului, soțului/soției și ale copiilor cu vârsta peste 14 ani.

Persoanele care doresc să depună dosare noi, o pot face, în acest sens fiind necesar să prezinte documentele menționate pe site-ul www.primarie3.ro, la următorul link https://s9.ro/1v4b.

URMĂREȘTE-NE PE

Articole similare

Noutati