Repaco Capital lansează construcţia Crevedia Retail Park, o investiţie de peste 15 milioane de euro, inaugurarea centrului comercial fiind aşteptată în cea de-a doua jumătate a anului 2024.
Dezvoltatorul a demarat construcţia unui nou strip mall, Crevedia Retail Park, iar este 80% din spaţii sunt deja închiriate unor retaileri precum Annabella, Deichmann, DM, Fressnapf, KiK, JYSK, Sinsay, Pepco, TEDi şi alţii.
În urma obţinerii tuturor avizelor necesare, construcţia Crevedia Retail Park va demara la 1 martie 2024, iar inaugurarea este aşteptată pentru a doua jumătate a anului 2024.
Crevedia Retail Park va avea 12.000 de metri pătraţi închiriabili, dintr-o suprafaţă totală a terenului de 30.000 mp. Situat pe Şoseaua Bucureşti – Târgovişte, la nr. 232, lângă Kaufland Buftea, Crevedia Retail Park va deservi circa 70.000 de potenţiali clienţi din vecinătatea de nord-vest a Bucureştiului, care locuiesc în Crevedia şi satele aparţinătoare (Cocani, Crevedia, Dârza, Mănăstirea, Samurcaşi), în Buftea, în Mogoşoaia şi, posibil, din zona Tamaşi – Corbeanca.
Dezvoltatorul, Repaco Capital, aşteaptă finalizarea altui proiect similar (Timişoara Retail Park) în 2024, urmând ca la finele anului să ajungă la o suprafaţă închiriabilă de 27.000 mp şi investiţii de 34 milioane de euro.
Crevedia Retail Park va aduce două premiere în privinţa chiriaşilor
Pe de o parte, va găzdui primul supermarket Annabella din apropierea Bucureştiului, având o suprafaţă de 1.800 mp. Annabella este un retailer cu capital integral românesc, compania fiind fondată în 1994. În prezent, Annabella deţine o reţea impresionantă de peste 115 magazine (ce acoperă localităţi din judeţul Vâlcea, Argeş, Dâmboviţa, Gorj şi Olt) şi o cifră de afaceri de peste 100 milioane de euro.
Pe de altă parte, din ipostaza de chiriaş al Crevedia Retail Park, îşi va face intrarea pe piaţa din România lanţul de fast-food Hesburger, o companie de familie finlandeză, care va opera un restaurant de tip drive-in. Fondată în 1980, compania Hesburger a ajuns la peste 470 de locaţii, în şapte ţări, înregistrând venituri anuale de 458 milioane de euro (2021).
Printre celelalte branduri care vor fi prezente în Crevedia Retail Park se numără Deichmann (încălţăminte), DM (cosmetice şi îngrijirea sănătăţii), Fressnapf (produse pentru îngrijirea animalelor de companie), KiK (îmbrăcăminte şi accesorii pentru casă), JYSK (mobilier), Pepco (discount variety retailer), Sinsay (îmbrăcăminte) şi TEDi (produse pentru casă şi decoraţiuni).
„Suntem bucuroşi că am început construcţia unui nou retail park, într-o zonă limitrofă a Bucureştiului, cu mare potenţial de creştere şi ai cărei locuitori au nevoie de servicii de comerţ modern, aflate cât mai la îndemână. Faptul că retailerii, între care multe branduri de prestigiu, au închiriat deja peste 80% din suprafaţa Crevedia Retail Park, încă dinainte de începerea construcţiei, atestă încrederea pe care o au în proiectul Repaco Capital, despre care suntem convinşi că va fi un succes”, a declarat Liviu Arnăutu, Partener şi membru al board-ului GELD Capital Management, compania deţinătoare a Repaco Capital.
sursa: observatornews.ro