Martie 2023 reprezintă un nou început pentru Apivita în România. De anul acesta, Grupul PUIG, producătorul brandului Apivita, a acordat distribuția exclusivă a mărcii în România, companiei ND Medhealth.
Printre cele mai apreciate produse APIVITA se numără gama EXPRESS BEAUTY- măști cu ingrediente naturale, adaptate fiecărui tip de ten.
Colecția EXPRESS BEAUTY vine ca formă de prezentare în monodoze, astfel încât să creeze variație și să te poți bucura în fiecare săptămână de altă rutină de frumusețe.
APIVITA – un brand cu responsabilitate sociala
- CONSERVAREA PLANETEI ȘI CONTRIBUȚIA LA PROGRESUL SOCIETĂȚII
APIVITA se aprovizionează cu ingrediente locale. Cultivarea și recoltarea materiilor prime se face din plantații regenerabile, întotdeauna trasabile, si se realizează folosind tehnici etice, cu o amprentă redusă de carbon. Produsele nu sunt testate pe animale și toate ambalajele sunt reciclabile și/sau reciclate. Pentru a-și susține angajamentele, brandul s-a alăturat unei puternice rețele oficiale. APIVITA este prima și singura companie grecească care a obținut în 2017 certificarea B Corp datorită numeroaselor acțiuni ecologice și sociale: un sediu central cu clădiri bioclimatice, care funcționează din surse de energie 100% regenerabile; procese de producție sustenabile; o bună organizare a resurselor de apă și energie; reducerea risipei pentru a diminua impactul asupra mediului.
- PROTEJAREA ALBINELOR
Întrucât albinele joacă un rol major în menținerea biodiversității, APIVITA încurajează practicile de apicultura sustenabilă. Brandul recoltează doar 40% din producția stupilor săi, lăsând disponibil 60%, ceea ce este mai mult decât suficient pentru supraviețuirea albinelor și reînnoirea corespunzătoare a resurselor acestora. APIVITA intervine doar cu utilizarea uleiurilor esențiale și a extractelor naturale, întrucât producerea ingredientelor apicole se desfășoară fără pesticide, antibiotice sau reziduuri chimice. Brandul este asociat cu apicultori locali care împărtășesc aceleași valori. Pentru a-și perpetua angajamentele, APIVITA investește enorm în educarea tinerelor generații cu privire la importanța albinelor și rolul acestora în protecția Naturii și Umanității. Din acest motiv, de la începutul anului 2021, APIVITA s-a alăturat rețelei “1% pentru Planetă”, oferind 1% din vânzările unor selecții de produse din magazinul Experience Store din Atena și din e-shop-ul propriu către o organizație globală, care se implica în protejarea albinelor și a biodiversității.
APIVITA se aprovizionează cu ingrediente locale. Cultivarea și recoltarea materiilor prime se face din plantații regenerabile, întotdeauna trasabile, si se realizează folosind tehnici etice, cu o amprentă redusă de carbon. Produsele nu sunt testate pe animale și toate ambalajele sunt reciclabile și/sau reciclate.
Înființată în Atena în 1979 de un tânăr cuplu de farmaciști, APIVITA („Viața albinei”) este o organizație responsabilă care oferă soluții de îngrijire naturale și eficiente pentru ten, păr și corp, derivate din ingrediente apicole super-potente și plante din flora grecească.
ND MEDHEALTH este o companie farmaceutică cu o gamă completă de servicii menite să faciliteze accesul brandurilor de sănătate și frumusețe pe piața românească construită acum 13 ani de către CEO & Fondator Nikolaos Kotzias. Portofoliul ND MEDHEALTH este format din branduri și produse inovatoare, susținute de studii și certificări internaționale, destinate sănătății, frumuseții și unui stil de viață echilibrat: Uriage, Apivita, Isdin, Eva Intima, Imunicor, Dr Biom, Puressentiel, Aspecton, Hedelix, Chlorhexil, Luxurious Dental Care, Novo C Vitamina C Lipozomală și D3Fix). ND MEHEALTH are o distribuție națională în peste 1.500 de farmacii, o echipă formată din 47 de angajați și o cifră de afaceri înregistrată în 2022 de 7,1 milioane de euro.