Primăria Sectorului 3 lansează o nouă versiune a aplicației „Primăria Sectorului 3”, prin care cetățenii pot sesiza problemele administrative cu care se confruntă.
Versiunea de bază s-a regăsit pe site-ul instituției, dar a fost disponibilă și ca aplicație mobilă, putând fi accesată de către toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (android sau iOS).
Versiunea îmbunătățită a aplicației își întâmpină utilizatorii cu un design nou, mai atractiv și un conținut mai bine structurat pentru persoanele care o folosesc. Pentru a beneficia în continuare de serviciile aplicației, este necesar ca utilizatorii de mobil să facă un update.
De asemenea, pentru a avea acces la toate funcționalitățile aplicației, cetățenii pot utiliza contul pe care îl dețin pe portalul de servicii electronice (https://www.primarie3.ro). În cazul în care utilizatorul nu deține încă un astfel de cont, îl poate crea direct din noua versiune a aplicației sau din portal.
Situațiile raportate până în prezent prin intermediul aplicației mobile se vor regăsi și în noua aplicație, dacă adresa de e-mail a contului de portal corespunde cu adresa utilizată la raportarea acestora.
Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.
Demersul se înscrie în strategia de digitalizare și transparentizare a activității demarată de Primăria Sectorului 3 cu scopul eficientizării relației dintre autoritate și cetățean.